چرا آمبولانس ۱۱۵ درمحل حادثه تصادف چهار راه صاحب الزمانی (عج) حضور نیافت؟!

دکتر سهیلی : با تنها کد تعریف شده در اورژانس طبس دریک لحظه تنها پاسخگوی یک مامورتیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس( طبس نیوز) ظهر امروز درپی تماسهای متعدد با سردبیر طبس نیوز مبنی برتهیه گزارش از حادثه ایجاد شده در چهار راه منتهی به هیئت صاحب الزمانی طبس درخصوص عدم حضور آمبولانس درمحل حادثه گفتگویی با دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس انجام شد.
سهیلی درگفتگو با سردبیر طبس نیوز گفت : در زمان وقوع حادثه و تماس همشهریان عزیز آمبولانس در ماموریت بوده و امکان حضور در محل را نداشته است .
وی درپاسخ به این سوال که آیا امکان حضور آمبولانس دیگری در محل حادثه نبوده گفت : متاسفانه این موضوع قبلا نیز پیگیری شده که توضیح آن به این شرح است ؛ در طبس با وجود چهار آمبولانس اما تنها یک کد در ۲۴ ساعت تعریف شده که برای کد دوم – علی رغم پیگیری های قبلی- بدلیل نبود فاکتورهای لازم ازقبیل وسعت ، جمعیت شهرستان و تعداد ماموریت اورژانس فعال ، مجوز صادر نگردیده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس اظهار داشت: اگر دریک لحظه دو حادثه منجر به مصدومیت شود این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت .
وی افزود: حادثه منجر به مصدومیت امروز نیز مشکل خاصی نداشته و مصدومین درسلامت نسبی به سر می برند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ظهر امروز درپی بروز حادثه تصادف در چهار راه منتهی به هیئت صاحب الزمانی یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تویوتا سواری برخورد کرده که راکب و ترک نشین موتورسیکلت مصدوم شدند .
به گفته شاهدان عینی بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از وقوع حادثه و تماس با ۱۱۵ آمبولانس به دلیل حضور در ماموریت درون شهری نتوانست در محل حادثه حضور یابد و مصدومین این حادثه توسط وسیله نقلیه دیگری به بیمارستان اعزام شدند .

9 دیدگاه دربارهٔ «چرا آمبولانس ۱۱۵ درمحل حادثه تصادف چهار راه صاحب الزمانی (عج) حضور نیافت؟!;

  1. سلام واقعا جای تاسف یعنی طبس به این بزرگی فقط یک آمبولانس پس بگین آمبولانسهاتون فقط تزیینی .جون مردم خیلی مهمتره .البته تکنسین آمبولانسهاشونم چیزی بلد نیستند .خدابیامرزپدرم توخونه سکته کرده بود وقتی اومدن تکنسینه ا میگن پدرتون خوین نیازی به آمبولانس ندارند ولی به درخواست مابردنشون توهمون آمبوالانس سکته کردند هیچی بلد نیستند فقط رانندن

  2. سلام . من آن روز آن جا بودم وواقعا صحنه ی بسیار ناراحت کننده ای بود که دو جوان درکوشه پیاده رو افتاده بودند ومردم هم در حال نظاره کردن آنها بودند ومنتظر رسیدن اورژانس . تا این که یکی از افرادفریاد زد داره می میره ۱۱۵ میگه آمبولانس نداریم الان نیم ساعت است اینها اینجا افتاده اند ، که یک ۲۰۶ جلوآمدو گفت با مسولیت خودم مصدومین رو بذارید ببرم بیمارستان هنوز که تموم نکردن ..خداپدرش رو بیامرزه ! چه بسا اگه بیشتر میموندن ممکن بود جان انسانی دریکی از خیابان های اصلی شهر با احمال کاری برخی از دست اندرکاران تمام شود.بعد از نیم ساعت بیشتر که گذشته بود ۱۱۵ آمد .اما نوش داروبعد مرگ سهراب چه فایده؟!! اینها هشدار ی است برای مسولین دلسوز شهرستان که شاید ای مسؤل اصیل طبسی فردا روز فرزند خودشما یا یکی از بستگان خودتان دچار چنین حوادثی شوند ودیگرهیچ فایده ای نخواهد داشت افسوس خوردن . پس فکری به حال مشکلات مردم کنید . درپایان جا دارد به نیروهای پلیس راهنمایی ورانندگی وپلیس۱۱۰ که سریع درصحنه حاضر شدند احسنت گفت. وبه جناب صولت خان خبرنگار پیش کسوت طبس وهمکارشان جناب عصاری که لحظاتی بعد درمحل حاضر وگزارشی تهیه نمودند نیز احسنت ودست مریزاد باید گفت…(لطفا در سایت درج کنید.متشکرم
    —————–
    طبس نیوز: ضمن تشکر از شما شهروند گرامی علی رغم اینکه همکاران رسانه ای ما در محل حضور یافتند اما تا این لحظه بازتاب خبری از این عزیزان ندیده ایم.اگردیدید ما را هم خبر کنید…
    طبس نیوزاولین رسانه ای بود که این مشکل را درپایگاه اطلاع رسانی طبس مطرح کرد. اگرچه دوستان دیگر رسانه ای همانند خاورستان و هودر نیز از این خبر بهره بردند که از این عزیزان نیز تشکر ویژه ای میشود.

  3. با سلام و خدا قوت به دست اندرکاران سایت طبس نیوزوبا تشکر از این که این خبر را درج نموده اید. جای تعجب است که جناب دکتر فرموده اندحادثه منجر به مصدومیت امروز نیز مشکل خاصی نداشته و مصدومین درسلامت نسبی به سر می برند. باید گفت اگر آن ماشین شخصی مصدومین را به بیمارستان نمی رساند که شما الان باید طور دیگری جواب گو می بودید. خواهشا توجیه الکی نفرمایید فکر آینده باشید که حوادث درون شهری درکمین است وخبر نمی کند که که می خواهد حادثه اتفاق بیفتد .کمی هم به فکر جان همشهریان باشید….

  4. سجاد اکبری (حلوان) من خودم برای خرید از حلوان به طبس میامدم که نزدیک طبس تصادف کردم و امبولانس ۴۵ دقیقه منتظر شدیم به محل حادثه نیامد که مجبور شدن مرا پشت وانت بزارند و به بیمارستان طبس بیاورند…مسولین باید توجه داشته باشند

  5. از مسئولین استان خواهشمندیم دیدگاهشان نسبت به طبس بیشتر کنند . طبس به این بزرگی را با سریان . نهبندان و وووووو مقایسه نکنید طبس = بیرجند است آخر چرا . مگر طبس جزی از استان شما نیست ؟

  6. واقعا این مسوولین شبکه بهداشت و درمان طبس اینطوری دارند توجیه میکنند، آقای مدیر شما باید روسا رو توجیه کنید یک کد دیگه به طبس اختصاص بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 19 =