بهره‌برداری از باند دوم فردوس ـ دیهوک تا مهر سال آینده

بهره‌برداری از باند دوم فردوس ـ دیهوک تا مهر سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی‌اکبر پیشاوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیمانکار پروژه باند دوم فردوس دیهوک از ۲۷ فروردین ‌ماه سال جاری ‌مشخص و پروژه از نیمه اردیبهشت‌ماه به پیمانکار واگذار شد و هم‌اکنون پروژه در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد اجرای این پروژه ۴۰ ماه بوده است، افزود: پروژه باند دوم فردوس دیهوک در ردیف طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته و با تأمین اعتبار لازم مهرماه سال ۹۲ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راه و ترابری فردوس زمان آغاز پروژه باند دوم فردوس دیهوک را سال ۸۶ اعلام و تصریح کرد: عدم پیگیری نمایندگان وقت برای تأمین اعتبار لازم این پروژه را به تأخیر انداخت.

پیشاوری اعتبار اختصاص یافته به پروژه باند دوم فردوس دیهوک را مبلغ ۲۱ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه شامل ۶۹ کیلومتر طول است که تاکنون ۲۷ کیلومتر آن اجرا و هشت کیلومتر در سه‌راهی شهید زارع با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال انجام است.

وی همچنین از بهر‌ه‌برداری از پروژه باند دوم فردوس بجستان خبر داد و گفت: این پروژه نیز در ردیف پروژه‌های طرح ماندگار قرار گرفته و با اختصاص اعتبار لازم در مهرماه سال ۹۲ به بهره‌‌‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره راه و ترابری فردوس افزود: پروژه باند دوم فردوس بجستان از آبان‌ماه سال گذشته به پیمانکار واگذار و در حال حاضر از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است.

پیشاوری طول این پروژه را ۴۲ کیلومتر و اعتبار اختصاص یافته را مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =