اجرای طرح جدید «اندکی تا خدا» جهت جمع آوری کمک‌های خیرین در طبس

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس با اعلام خبر اجرای طرح «اندکی تا خدا» به منظور حمایت از ایتام، نیازمندان و معلولین گفت: این طرح براساس تسهیل پرداخت خیرین محترم با مراجعه حضوری و غیرحضوری قابل انجام بوده و میزان کمک‌ها به صورت کاملاً اختیاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس اظهار کرد: شهرستان طبس از جمله شهرستان‌های پهناور ایران است که ۷۰ هزار جمعیت دارد و میزان پراکندگی آن ۲.۵ نفر در هر کیلومتر مربع است.

سیدحسن ارغوانی تصریح کرد: ۲۷ درصد جمعیت شهرستان از دستگاه‌های حمایتی خدمات دریافت می‌کنند که این آمار گویای عمق محرومیت است و سعی می‌شود خدمات مناسب‌تری ارائه شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: کمک‌رسانی به افراد تحت پوشش نیازمند یکی از اصلی ترین اهداف موسسات خیریه است و به همین دلیل به یاری و کمک‌رسانی خیران توانسته‌ایم قسمتی از مشکلات جامعه هدف شهرستان را مرتفع نماییم.

ارغوانی یکی از وظایف موسسه خیریه حضرت عباس(ع) این شهرستان را جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت مددجویان حمایتی و توانبخشی دانست و ادامه داد: به یاری و همت خداوند منان و مهر و موهبت خیران هر ساله کمک‌های مناسبی به مددجویان و خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

وی در خصوص ساماندهی مشارکت‌های مستمر خیرین در شهرستان طبس عنوان داشت: طرح «اندکی تا خدا» به منظور حمایت از ایتام، نیازمندان و معلولین در زمینه‌های مختلف با مساعدت خیرین اجرا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس افزود: طرح اندکی تا خدا براساس تسهیل پرداخت خیرین محترم با مراجعه حضوری و غیرحضوری قابل انجام بوده و میزان کمک‌ها به صورت کاملاً اختیاری است.

ارغوانی ادامه داد: هزینه کرد کمک‌های خیرین در زمینه‌های مختلف اطلاع رسانی شده و همایش خیرین شهرستانی به صورت دوره‌ای و منظم برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: برنامه‌هایی از قبیل توزیع بروشور، نصب بنر در سطح شهرستان، توزیع قبوض از جمله اقداماتی است که در جهت آشنایی مردم با طرح انجام خواهد شد و امیدواریم مسئولان محترم ادارات، نهاد‌ها و بانک‌های طبس و بخش خصوصی، اصناف، بسیجیان و عموم مردم در طرح، همکاری لازم را با رابطین موسسه خیریه حضرت عباس(ع) داشته باشند.

وی یادآور شد به منظور گسترش طرح اندکی تا خدا، جهت افرادی که علاقمند به همکاری به صورت خیریه‌ای می‌باشند نیز کارت شناسایی صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نوزده =