۱۰۰ گروه جهادی در هفته بسیج به مردم شهرستان طبس خدمت‌رسانی می‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: در هفته بسیج امسال در شهرستان طبس ۳۱۳ برنامه در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی، ورزشی، بصیرتی و تربیتی اجرا می‌شود که از جمله آن خدمت‌رسانی ۱۰۰ گروه جهادی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، سرهنگ پاسدار علی خبازی روز یکشنبه در آستانه هفته بسیج در نشست خبری گفت: در هفته بسیج امسال ۳۱۳ برنامه در موضوعات فرهنگی اجتماعی خدمت رسانی محرومیت زدایی ورزشی بصیرتی و تربیتی اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که ۴۴ مورد از این برنامه ها شاخص و محوری است ادامه داد: دیدار با امام جمعه، رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری یادواره‌ها و یادبودهای شهدا، مسابقات ورزشی، برنامه‌های بصیرتی – تربیتی و رزمایش کمک‌های مؤمنانه از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: آسفالت جاده روستای آبخورگ، ۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، ساختمان بسیج سازندگی در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی ادامه داد: در این هفته ۱۰۰ گروه جهادی، ۱۰۰ کار جهادی را در شهرها و روستاهای طبس اجرا خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار خبازی گفت: احساس مسئولیت و ایمان نشانه تفکر بسیجی است و این دو ویژگی فارغ از عضویت در بسیج و داشتن کارت بسیجی است.

وی با بیان این که گمنامی و عدم تظاهر از ویژگی‌های بسیجیان است ادامه داد: خدمتگزاری، محرومیت‌زدایی و نگاه به آینده از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است که هر زمانی بسیج از این ویژگی‌ها استفاده کند موفق خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس افزود: ما به عنوان خادمان بسیج به دنبال تقویت، ترویج و تجلیل از این فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه هستیم و بهترین فرصت برای آن، ایام مبارک هفته بسیج است.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم طبس در روز شنبه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: حضور باشکوه مردم عزیز شهرستان طبس در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه نشانه فهم، بصیرت و زمان‌شناسی مردم ولایت مدار شهرستان طبس است و به نوبه خودم صمیمانه‌ترین درودها و تقدیرها را از مردم دارم.

به گزارش طبس‌نیوز، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از ۲۹ آبان تا ۵ آذر، هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

سازمان بسیج یکی از نیرو‌های پنج‌گانه سپاه پاسداران به شمار می‌رود که گردآوری، مدیریت و سازماندهی نیرو‌های داوطلب مردمی را در راستای اهداف سازمانی، بر عهده دارد.

این نیرو که با نام‌های سازمان بسیج مستضعفین یا نیروی مقاومت بسیج هم شناخته می‌شود در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =