افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه‌های شهرستان طبس/ +عکس

دکتر محمدعلی عبدالله‌زاده با بیان افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه‌های شهرستان طبس گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای جاده ارتباطی طبس-بشرویه، ۳۰۰ میلیارد ریال برای راه دیهوک-بجستان و حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای راه ریلی بافق-طبس-مشهد و ۴۰۰۰ تن قیر برای آسفالت و بهسازی جاده‌های طبس اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت در خصوص اعتبارات مربوط به راه های شهرستان اظهار کرد: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و در حدود ۴۰ میلیارد ریال برای جاده ارتباطی طبس-بشرویه، ۳۰۰ میلیارد ریال برای راه دیهوک-بجستان و حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای راه ریلی بافق-طبس-مشهد اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۴۰۰۰ تن قیر برای آسفالت جاده‌های طبس برآورد شده است که در حدود ۶۰ میلیارد ریال هزینه دربردارد.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در خصوص اداره کل راه آهن شرق به مرکزیت طبس خاطر نشان کرد: اداره کل راه آهن شرق مربوط به شهرستان طبس است و انتقال آن به هیچ کجا امکان پذیر نیست چرا که این اداره کل به مرکزیت طبس بر اساس کار کارشناسی انجام گرفته است اما توطئه‌هایی برای تضعیف راه آهن شرق متاسفانه در جریان است و این موضوع اگر ادامه یابد حتما به وزیر تذکر داده و در مجلس از او سوال خواهیم کرد.

وی در خصوص راه‌اندازی بندر خشک در شهرستان اضافه کرد: در حال پیگیری‌های این مهم از طریق استاندار هستیم و وجود زمین‌های بایر موجود در شهرستان بهترین مکان برای ترانزیت کالاهای معدنی است.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در مورد نیرو و اصلاح تعرفه‌های برق افزود: تنها شهرستان طبس بوده است که توانسته در یک سال اخیر این تعرفه ها را از آن خود کند و این جای بسی خوشحالی است.

وی افزود: موضوع نیروگاه حرارتی که از موضوعات کلان طبس است قرار دادهای مربوطه امضا شده و هزینه ۷۰۰ میلیون دلاری آن نیز به تصویب رسیده است.

عبدالله‌زاده در خصوص وام های مربوط به دامداری و کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر خوشبختانه ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار به استان خراسان جنوبی و چند استان دیگر تخصیص داده شده است.

وی در خصوص گزارش سقوط هواپیما خاطر افزود: گزارش سازمان هواپیمایی کشور را قبول نکردیم و برای اولین بار پیگیری قضایی را دنبال خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از بهترین هواپیمای کشور برای این شهرستان استفاده می‌کنیم.

عبدالله‌زاده در خصوص سفر هیات دولت به استان خراسان جنوبی گفت: تمهیدات لازم انجام شده است و جای نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =