بازدید مسئولان حوزه مستقل طبس از پروژه‌های شهرداری تهران

بازدید مسئولان حوزه مستقل طبس از پروژه‌های شهرداری تهران

رضا جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: درپی درخواست رئیسان شوراهای اسلامی شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مبنی بر بازدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی اجرا شده به وسیله شهرداری تهران و نیز دیدار با محمدباقر قالیباف شهردار تهران، این درخواست به شهرداری تهران منعکس شد و برگزاری این برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری این بازدید، آشنایی با توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشاهده پروژه‌های عظیم عمرانی و فرهنگی اجرا شده در تهران در راستای الگوگیری از این پروژه‌ها برا اجرای پروژه‌هایی مشابه در شهرستان‌های حوزه مستقل طبس بود.

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در ناحیه مستقل طبس با اشاره به درخواست از ائمه جمعه شهرستان طبس برای همراهی با شوراهای اسلامی و شهرداران در جریان این سفر، بیان کرد: در این برنامه در مجموع تعداد ۸۰ نفر از ۴ شهرستان طبس، فردوس، بشرویه و سرایان از جمله امامان جمعه طبس و عشق‌آباد، رئیس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان طبس، شهرداران طبس و عشق‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر عشق‌آباد، تعدادی از اعضای شورای اسلامی بخش دستگردان و مسئول اتحادیه مسکن مهر طبس حضور داشتند.

وی گفت: بازدید از برج میلاد، تونل امیرکبیر، ستاد فرماندهی مدیریت بحران شهرداری تهران، فعالیت‌ها و خدمات شهرداری مناطق ۹ و ۱۲ تهران، سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مربوط به مرکز دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی شهرداری و باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این سفر بود.

* نام‌گذاری یکی از بلوارهای تهران با نام «طبس»

جعفریان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در دیدار طبسی‌ها به اتفاق جمعی از شوراهای اسلامی استان‌های همدان و زنجان با محمدباقر قالیباف شهردار تهران، امام جمعه طبس طی سخنانی، خواستار نام‌گذاری یکی از بلوارهای شهر تهران به نام «طبس» یا «۵ اردیبهشت» شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان همچنین از شهردار تهران خواست تا در راستای احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی طبسی‌های مقیم تهران مساعدت کند.

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در ناحیه مستقل طبس یادآور شد: من نیز در جریان دیدار با شهردار تهران، طی سخنانی ضمن تقدیر از امامان جمعه، شوراهای اسلامی و شهرداران که علی‌رغم طول مسافت اما با علاقه فراوان به بازدید از پروژه‌های شهرداری تهران آمده‌اند، به معرفی توانمندی‌های شهرستان طبس پرداختم.

وی ادامه داد: شهردار تهران نیز طی سخنانی، با اشاره به درخواست کمک از سوی برخی از شهرداران و نیز عدم امکان کمک شهرداری‌ها به یکدیگر، به بیان روش‌های کسب درآمد و افزایش امکانات شهرداری‌ها و همچنین راه‌های موفقیت در اجرای پروژه‌ها در عین کمی اعتبار پرداخت.

جعفریان همچنین از محمدعلی عبداله‌زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی که در راستای برگزاری این سفر و بازدیدها نقش داشته و کمک و پیگیری کرده است، تقدیر کرد.

پیش از این نیز در برنامه‌ای مشابه حدود ۶۰ نفر از شوراهای اسلامی شهرهای طبس و دیهوک در سفر به تهران، از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری تهران بازدید کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =