۹دی خط بطلان مردم بر مطامع شوم استکبار بود

رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: راهپیمایی عظیم و میلیونی ملت ایران در این روز خط بطلانی بر مطامع شوم و منفعت پرستانه سران استکبار جهانی و حامیان آنها کشید و قدرت و صلابت ایران اسلامی را به نمایش جهانی گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ( طبس نیوز)محمود فخاری رئیس شورای اسلامی شهر طبس ،با اشاره به فتنه ۸۸ به خاطر زیاده خواهی برخی از فریب خوردگان داخلی، گفت: عده ای جاهل در روز عاشورا سال ۸۸ با هتک حرمت به عزاداران حسینی اوج کینه و عداوت خود با نظام و ولایت را نشان دادند اما ملت فهیم ایران به خروش آمد و برعلیه فتنه و به حمایت از رهبری عالم، دانشمند و واقف به امور جهان به صورت خودجوش به میدان آمد و چشم جهانیان را خیره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس افزود: این حرکت مردم نشات گرفته از شعور و فهم سیاسی و انقلابی آنان و برای حفظ نظام بود و وظیفه ای بود که مردم به عالی ترین شکل به انجام رساندند.

این مسئول اضافه کرد: حماسه ملت غیور و دشمن‌شناس ایران اسلامی در این روز درس بزرگ و فراموش نشدنی برای دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها بود تا بار دیگر خیال خام تسلط بر کشور و نظام را در سر نپرورانند.

فخاری تاکید کرد: ملت مسلمان و پیرو ولایت ایران اسلامی همواره در مقاطع حساس انقلاب با درایت، هوشیاری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری پشتوانه بزرگی برای انقلاب بوده است.

وی افزود: راهپیمایی عظیم و میلیونی ملت ایران در این روز خط بطلانی بر مطامع شوم و منفعت پرستانه سران استکبار جهانی و حامیان آنها کشید و قدرت و صلابت ایران اسلامی را به نمایش جهانی گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =