سخنان آقای مطهری قدرت ایران را در مذاکرات تضعیف می کند

امام جمعه طبس گفت: با توجه به اینکه مذاکرات ۵+۱ در جریان مراحل نهایی خود است سخنان آقای مطهری باعث سوء استفاده دشمن در مذاکرات هسته ای برای فشار بیشتر به ایران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس حجت الاسلام مهاجریان مقدم، به سخنان آقای مطهری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این نوع صحبت ایشان سابق دارد چرا که ایشان چندی پیش در دانشگاه بیرجند و بعد هم در شیراز شبیه همین سخنان را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه این گونه سخنان از هر جهت محکوم است، تصریح کرد: بیان اینگونه سخنان در مجلس که تریبون جهانی است و همه دنیا از آن بهره برداری می کنند با توجه به شرایط موجود که در منطقه و جهان حاکم است آب به آسیاب دشمن ریختن است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: در هفته گذشته به مناسبت هفته وحدت اجتماع افراد بیش از ۷۰ کشور مسلمان داشتیم که نوعی وحدت عمومی بود که این بازتاب جهانی در جهت خنثی کردن توطئه دشمنانی چون آمریکا و انگلیس در جلوگیری از ایجاد تفرقه بود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: بیان شدن اینگونه سخنان از سوی آقای مطهری تنها خواسته دشمنان و بدخواهان نظام را محقق می کند.

وی تاکید کرد: ایشان تصور می کند آزادی بیان است اما آزادی بیان هم حدی دارد و هرچه به ضرر نظام باشد از هر فردی که نقل شود محکوم است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: الان افرادی که پشت سر آقای مطهری هستند و از وجود چنین افرادی در جامعه سوء استفاده و حمایت می کنند از یاران پدر ایشان هستند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با تاکید براینکه سخن افرادی چون آقای مطهری محکوم است، گفت: با توجه به اینکه مذاکرات ۵+۱ در جریان مراحل نهایی خود است و تیم مذاکره کننده محکم برای احقاق خواسته های مردم ایستاده تا از خط قرمزها عبور نکند این سخنان باعث سوء استفاده دشمن در مذاکرات هسته ای برای فشار بیشتر به ایران می شود.

وی با بیان اینکه نماینده ها حق اظهارنظر در چنین مواردی در مجلس ندارند، تصریح کرد: شاید نمایندگان فراموش کرده اند که روز آغاز کار خود در مجلس قسم یاد کرده اند که مصالح نظام، مردم و اسلام را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه طبس اضافه کرد: این حرف ها نه به نفع نظام و نه مردم است و نماینده ها در چارچوب قانون و مصالح نظام آزادند اظهارنظر کنند.

مهاجریان مقدم با اشاره به اینکه جریان های انحرافی و فتنه در جامعه تنها بخاطر دیدگاه های افراطی شکل گرفته است، گفت: نباید فراموش کنیم جریان فتنه چه آسیب هایی به کشور هم در داخل و هم در خارج وارد کرد.

وی ادامه داد: با وجود تحریم های بسیار در کشور هنوز دشمن دارد دایره تحریم را تنگ می کند و این ها همه تبعات جریان فتنه است.

امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه جای سوال است که با این همه خسارت ها از جریان فتنه هنوز افرادی از این جریان حمایت می کنند، تصریح کرد: گاهی هوای نفس، دوستی نابه جا نسبت به برخی جریان ها انسان ها را کر و کور می کند.
منبع: خاورستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =