بهره‌مندی ۶۵۰ دانش‌آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس از صرف هزینه یک ملیارد و دویست میلیون ریال اعتبار در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، احمد رفیعی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک ملیارد و دویست میلیون ریال برای سرفصل‌های فرهنگی از قبیل دانش‌آموز، دانشجویی آموزش خانواده، مشاوره، کانون و اردو ویژه مددجویان این نهاد هزینه شده است.

احمد رفیعی اظهار کرد: از این مبلغ بیش از ۲۶۵ میلیون جهت تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و مبلغ بیش از ۱۹۹ میلیون ریال در زمینه آموزش خانواده و مشاوره که برنامه‌هایی از قبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره فردی و گروهی و… برگزار می‌کند هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: در خصوص سرفصل کانون فرهنگی تربیتی که طیف وسیعی از مخاطبین را به خود اختصاص داده و در زمینه برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی، تقویتی، فوق‌برنامه و … فعالیت دارد اعتباری بیش از ۵۸۸ میلیون ریال صرف گردیده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در زمینه برگزاری اردوهای استانی، سراسری، خانوادگی زمینه نشاط و شادابی مخاطبین مبلغی بالغ بر ۱۴۰ ملیون هزینه گردیده است.

احمد رفیعی در پایان یادآور شد که بیش از ۷۳۳ ملیون ریال از این مبلغ از محل منابع دولتی تأمین اعتبار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =