طی چند روز آینده بخش مراقبت های ویژه ICU بیمارستان طبس افتتاح می شود

به زودی بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه ICU بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس دکتر سهیلی سرپرست بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس با اعلام خبر بهره برداری قریب الوقوع از بخش ICU بیمارستان افزود بهره برداری از این بخش ۲۵۰ مترمربعی که در طبقه اول ساختمان بیمارستان قرار گرفته به دلیل کمبود شدید نیروی پرستاری و خدماتی تا پایان سال جاری به تعویق افتاد. اما در حال حاضر با شروع بکار ۲۶ نفر نیروی پرستاری که تعدادی از آنها دوره آموزشی تکمیلی مرتبط با بخش های مراقبت ویژه به صورت تئوری و عملی توسط مربی اعزامی از مرکز استان را در دو روز گذرانده اند بهره برداری از این بخش آغاز خواهد شد.

وی در پایان ضمن درخواست همکاری خیرین شهرستان در تکمیل تجهیزات بخش های مختلف از جمله بخش های ICU و NICU ابراز امیدواری نمود که با بهره برداری از این بخشها از ارجاع بیماران به سایر مراکز درمانی کاسته شود.

علیرضا کریمی خبرنگار افتخاری پایگاه اطلاع رسانی طبس و روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان طبس

دیدگاهی در “طی چند روز آینده بخش مراقبت های ویژه ICU بیمارستان طبس افتتاح می شود

  1. امروز۵شنبه۱۱/۲ساعت۲۰/۳۷دقیقه.روبروی مسجد جامع درست۳۰ثانیه بعد ازتصادف یک موتور با یک پراید گذشته بود که من رسیدم.چقدر خون از سر راننده موتورمیریخت.به ۱۱۵وچند شماره بیمارستان قدیم وجدیدزنگ زدیم گفتندآمبولانس نداریم.چندروزپیش هم شبیه همین اتفاق افتاده بود…من دیگر سکوت میکنم…………………………………………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =