اجرای ۲۳۴ ویژه‌برنامه طی دهه فجر در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج طبس ۲۳۴ ویژه‌برنامه را در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مهدی صادق احمدی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی توجه کنیم، چرا که سه عامل سبب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی شد.

وی تصریح کرد: نقش مردم و حضور آنها از همه قشر‌ها و گروه‌ها در براندازی رژیم شاه، ایمان و معنویت همراه با بصیرت که با توجه به اعتقادات مذهبی یک مسئله اعتقادی و بنیادی بود و نقش رهبری الهی و معنوی سومین عامل پیروزی ما بود که در واقع پیوند‌دهنده دو عامل قبلی است و اگر این نقش نباشد، دو عامل قبلی بی‌اثر می‌ماند و این سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: هر جایی که به این سه عامل توجه شده است، سبب معنویت شده و هر‌گاه نقش هر کدام کمرنگ شود دشمنان از همین راه رخنه خواهند کرد و این سه عامل سبب پیروزی‌های درخشان ما شده است.

صادق احمدی افزود: بسیج به عنوان اصلی‌ترین مدافع نظام و انقلاب وظیفه خود می‌داند ویژه برنامه‌هایی را در سطح رده‌های مقاومت بسیج برای مردم و جوانان برگزار کند تا به دستاوردهای نظام و انقلاب توجه کنند و آشنا شوند.

وی ادامه داد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج طبس ۲۳۴ ویژه‌برنامه در سطح شهرستان در حوزه‌های بسیج، مساجد، محلات، آموزشگاه‌ها و پایگاه‌ها با محوریت بسیج برگزار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیج در بخش‌های متعددی انجام می‌شود که یک بعد آن جنبه گرامیداشت و جنبه‌های پیروزی انقلاب با محتوای روشن‌گری و بصیرتی است که در اکثریت پایگاه‌ها انجام می‌شود.

صادق احمدی اظهار داشت: برنامه‌های ویژه بسیجیان با محوریت حلقه‌های صالحین انجام می‌شود که دستاوردهای انقلاب به بسیجیان شناسانده شود.

وی به بیان مهم‌ترین برنامه‌های بسیج در دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری هیئت عاشقان ولایت، یادواره شهدای کارگری، یادواره شهدای روستای حلوان، افتتاح سالن‌های ورزشی و کارگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم‌های پزشکی، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و افتتاح حوزه مقاومت بسیج محلات عمار در روستای کریت و آغاز به کار ساخت هفت پایگاه مقاومت بسیج محلات در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در طبس است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =