مدیر جمعیت هلال احمربردسکن:در محور ترانزیتی بردسکن – طبس باید پل مستحکم احداث شود

مدیر جمعیت هلال احمربردسکن:در محور ترانزیتی بردسکن - طبس باید پل مستحکم احداث شود

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن از توزیع ۷۰۰ بسته غذایی بین مسافران بازمانده در سیل محور ترانزیتی بردسکن به طبس خبر داد.

مهدی شرافتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، افزود: وقوع سیل که بر اثر طغیان و سر ریز شدن آب از سد دهان قلعه باعث مسدود شدن محور ترانزیتی بردسکن به طبس شده بود، بیش از ۴۰۰ دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین را از تردد در این محور باز داشت.

مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن افزود: با توجه به این‌که زمان وقوع سیل زیاد بود و عبور از آن کار سختی بود با هماهنگی‌های انجام شده یک فروند چرخ بال از استان درخواست شد که با آمدن آن به منطقه مقداری غذای آماده بین مسافران آن طرف سیل توزیع شد.

شرافتی افزود: برای اسکان مسافران گرفتار سیل تدابیر لازم اتخاذ شده و امکانات لازم شامل زیرانداز و روانداز و مواد خوراکی و آب بین آنان توزیع شده است.

وی وقوع این سیل را در تیرماه در منطقه بردسکن بی‌سابقه دانست و گفت: با توجه به این‌که این محور یک محور ترانزیتی است می‌طلبد مسوولان استان نسبت به احداث یک پل قوی و با استحکام در این محور اقدام کنند تا در چنین شرایطی از مسدود شدن جاده جلوگیری به عمل بیاید.

وی افزود: خوشبختانه این سیل خسارت جانی در برنداشت و برخی وسائط نقلیه به خاطر عبور از سیل دچار خسارت شده بودند که با کمک راهداران نجات پیدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =