آغاز جشن‌های دهه فجر در طبس/ زنگ گلبانگ انقلاب به صدا درآمد +عکس

با نواخته شدن زنگ انقلاب برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در طبس آغاز گردبد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، دهه فجر امسال، یکشنبه دوازده بهمن‌ماه با نام انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری شروع شد.

برنامه‌های روز اول دهه فجر از نهاد امام جمعه آغاز شد که دیدار مردم و مسولین شهر با امام جمعه در ساعت هشت صبح بود.
نهاد امامت جمعه طبس

در این دیدار امام جمعه طبس با تبریک دهه فجر و با بیان این که در دهه فجر باید به گذشته نگاه کنیم که چه کرده‌ایم و نگاه به آینده داشته باشیم تاکید کرد: انقلاب ما انقلاب اسلامی و مکتبی است و براساس معیارهای اسلامی به وجود آمده است.
امام جمعه طبس
وی با بیان این که بی‌شک انقلاب اسلامی از نادر‌ترین حوادث دوران تاریخ بشریت بوده است گفت: اگر با دقت تاریخ را بررسی کنیم حادثه‌ای با این عظمت نداشته‌ایم یا کمتر بوده است.

ساعت ۹ صبح امروز دانش آموزان طبسی از کاروان حامل تمثال امام استقبال کردند. اجرای این مراسم توسط کمیته فرهنگی و دانش آموزی ستاد گرامیداشت دهه فجر انجام گرفت.

دانش‌آموزانساعت نه و نیم و همزمان با ورود امام در سال پنجاه و هفت رژه موتوری در استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) توسط نیروهای مقاومت بسیج در سطح شهر برگزار شد.

همزمان به صدا درآوردن بوق قطارها در لحظه ورود امام(ره) و همچنین مراسم گلباران تمثال امام (ره) و ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت در آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) از دیگر برنامه‌های روز اول دهه مبارک فجر است که در طبس برگزار گردید.

قطار - دهه فجرگلباران تمثال امام(ره)ویژه برنامه امام‌زاده(ع) طبسویژه برنامه امام‌زاده(ع) طبس

دانش‌آموزان مدارس طبس نیز با صدای زنگ انقلاب و اجرای برنامه های مختلف این روز را گرامی‌داشتند.

مدارسمدارسمدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =