با پیگیری نماینده طبس ۱ میلیارد ریال اعتبار به دانشکده فنی اختصاص یافت

علی اصغر عابدزاده از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به آموزشکده فنی طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سرپرست آموزشکده فنی امام علی(ع) طبس با بیان این مطلب گفت: پیگیری مجدانه دکتر عبداله زاده نماینده مردم ۴ شهرستان خراسان جنوبی منجر شد تا سازمان توسعه، نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) مبلغ ۱ میلیارد ریال برای دانشکده فنی طبس هزینه کند.

عابدزاده ضمن تقدیر از نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: این مبلغ جهت تامین تجهیزات آموزشی اختصاص یافته که به طور حتم منجر به ارتقاء چشمگیر کیفیت و کمیت خدمات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این دانشکده خواهد شد.

وی به نمایندگی از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای طبس از سازمان توسعه، نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و نیز نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تقدیر کرد.

5 دیدگاه دربارهٔ «با پیگیری نماینده طبس ۱ میلیارد ریال اعتبار به دانشکده فنی اختصاص یافت;

  1. دوست عزیز جناب آقای امینیان مدرس
    جا داشت که جنابعالی این موضوع را عمقی مطرح می فرمودید نه سطحی ..مطلع باشید که استارت این کار در زمان مدیریت قبلی دانشکده ( مهندس نجفی ) آعاز شد و در ضمن آشنایی شرکت بزرگ ایمیدرو با این مجموعه توسط نماینده مجلس دکتر عبداله زاده صورت گرفت . در متن نامه ریاست فعلی نوشته شده : تلاشهای مجدانه نماینده مجلس … لذا از شما پیشکسوت محترم و استاد عزیز انتظار می رفت تشکری هم از روی محبت از نماینده و ریاست قبلی میداشتید …..
    بیاییم حقایق را مخفی نکنیم …

    1. به نام خدا و با سلام. دوست ناشناس عزیز ، فعال محترم فرهنگی. اگر از کامنت من برداشتی که شما فرموده اید شده ، هم معذرت می خواهم و هم متاسفم.مسلما دو عامل از همه مهمتر وجود داشته که بر من هم پوشیده نبوده و قابل تقدیر تر از همه بوده اند : سازمان ایمیدرو و آقای دکتر عبدالله زاده . اما چون در متن خبر وجود داشته ، من اشاره نکرده ام . و به سه دلیل از آقای عابد زاده تشکر کرده ام: اول اینکه در متن خبر از ایشان تشکر نشده بود. دوم اینکه خودتان میدانید من ۱۴ سال با ایشان کار کرده و می دانم واقعاً شایسته تقدیر و تشویقند . سوم اینکه چون در اوایل مسئولیتشان است لازم بود خدا قوتی به ایشان می دادم (شما هم باید این نگاه آخری را می داشتید که نداشته بودید ) . در مورد دوست بسیار عزیزم جناب آقای نجفی نیز باید بگویم زحمات و به روایتی ایثارگری ایشان را شاید من بیشتر از شما بدانم.
      ببخشید ( نیمه شوخی و نیمه جدی )این کامنت را من هم فقط به عنوان ” یک فعال فرهنگی ” نوشته بودم نه “یک فعال سیاسی ” . …… یک کامنت دوستانه به همکاران عزیز سابقم .

  2. به نام خدا . اینجانب به عنوان بازنشسته دانشکده فنی طبس (امام علی علیه السلام ) تلاشهای جناب آقای عابد زاده ، ریاست محترم دانشکده را بسیار ارزشمند میدانم. مسلماً اینگونه توفیقات و اقدامات عمرانی دیگر نتیجه زحمات ایشان و سایر دوستان عزیزم می باشد .برای همه این خوبان آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.
    راستی…………..! بیش از پیش قدر یکدیگر را بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =