افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش دستگردان با حضور مسئولین شهرستان/ +عکس

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شش پروژه در بخش دستگردان طبس باحضور مسئولین شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس در بخش دستگردان، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شش پروژه در بخش دستگردان طبس باحضور مسئولین شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح سالن انتظار ایستگاه راه‌آهن عشق‌آباد، افتتاح آنتنی‌های محور ده‌محمد-تپه‌طاق با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، افتتاح طرح هادی روستاهای نوک، کاظم‌آباد و قائمیه، گلنگ‌زنی گازرسانی شهر عشق‌آباد با ۶۵ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع و ۵۵ میلیارد اعتبار مورد نیاز و همچنین گلنگ‌زنی شعبه تامین اجتماعی عشق‌آباد از جمله مواردی بود که روز گذشته در بخش دستگردان طبس صورت پذیرفت.

مهندس هاشمی در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش دستگردان خواستار فعال کردن معادن این بخش بالاخص سنگ آهن و سولفات سدیم جهت اشتغال‌زایى در منطقه شد و همچنین از مسئولین مربوطه خواست تا تکمیل پروژه آسفالت روستای پیرحاجات برای سال آینده در دست اقدام قرار گیرد.

دکتر عبدالله‌زاده نیز با بیان این که موضوع رسیدگی به روستاها مورد تاکید مجلس و دولت است اظهار داشت: خوشبختانه از محل اعتبارات ۱۸۰ در موضوع بنیاد مسکن اعتبارات خوبی داده شده و پیگیر خواهیم بود تا ۱۰۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده تخصیص پیدا کند.

نماینده طبس در مجلس با اشاره به این که در کل شهرستان در موضوع بهسازی و اجرای طرح‌های هادی روستایی وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال‌های گذشته داریم گفت: پیگیر هستیم طرح هادی روستایی در روستاهای کامرانیه و ملوند نیز انجام گیرد تا مردم روستاهای ما بتوانند در شرایط بهتری زندگی کنند.

بازدید از مجموعه تجاری، فرهنگی، اقامتی استاد و همچنین دیدار با خانواده شهید عباسیان از سایر برنامه‌هایی بود که با حضور مسئولین در بخش دستگردان صورت گرفت.

خبرنگار: ۱۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =