کمیته‌های یازده‌گانه ستاد خدمات سفر و تسهیلات نوروزی طبس تشکیل شد

جلسه برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی خدمات سفر و تسهیلات نوروزی شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، جلسه برنامه ریزی ستاد هماهنگی خدمات سفر و تسهیلات نوروزی شهرستان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس برگزار شد.

سید جلال هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم طبس در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم خوب طبس در این مراسم حضور بی‌نظیر و باشکوهی داشتند و این حضور حماسی نقش موثری در حفظ وفاق و همدلی آنان دارد.

سید جلال هاشمی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز بیان داشت: نوروز و بهار در واقع جلوه‌ای از اقتدار و خلاقیت خداوند است و طبس نیز در ایام نوروز زیبایی‌های خاص خود و بازدید‌کننده‌های بسیاری دارد از این جهت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید خدمات ویژه‌ای در ایام نوروز به مردم ارائه شود.

وی افزود: امسال باید با جدیت و آمادگی بیشتری به موضوع نگاه کنیم و وارد کار شویم.

در ادامه جلسه کمیته‌های یازده‌گانه ستاد خدمات سفر و تسهیلات نوروزی بدین شرح تشکیل شد: کمیته اسکان، فضای سبز و مبلمان شهری، تبلیغات و فرهنگی، ایمنی و حوادث، تأمین مایحتاج عمومی و اصناف، بازرسی و نظارت، امنیتی و انتظامی، خدمات زیربنایی، حمل و نقل، زائر و ورزش و جوانان.

شایان ذکر است مسئولیت ستاد با فرماندار و جانشین ستاد، معاونت فنی-عمرانی فرمانداری ویژه طبس و دبیر ستاد شهردار طبس می‌باشد و در بخش‌ها مسئولیت این ستاد بر عهده بخشدار و جانشین وی شهردار خواهد بود.

در پایان فرماندار ویژه طبس ضمن تاکید بر برگزاری دقیق و منظم جلسات کمیته ها گفت: جلسات کمیته ها بصورت هفتگی و جلسات ستاد هر ده روز یکبار برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفت =