آغاز رقابت ۶۰۰ بانوی امدادگر در دومین المپیاد امداد و نجات کشور

دومین المپیاد سراسری امداد و نجات کشور با حضور نمایندگان استان‌های مختلف در ۴ رشته جست‌وجو و نجات در ارتفاع و فضاهای معلق، جست‌وجو و نجات در آوار، اسکان اضطراری و جست وجو و نجات در جاده شب گذشته آغاز به کار کرد.

رقابت ۶۰۰ تن از بانوان امدادگر سراسر کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ، محمد پوراکرامی، سرپرست دومین المپیاد سراسری امداد و نجات از حضور ۲۹ استان در این المپیاد بزرگ خبر داد و گفت: در این مسابقات تیم های اعزامی از استان ها، در رقابت دو مرحله‌ای به گروه های A و B با هم به رقابت می‌کنند.وی گفت: در این مسابقات ۶۰۰ تن از بانوان امدادگر سراسر کشور با هم به رقابت می‌پردازند.
هلال‌احمر هم برای کمک‌رسانی همواره پیش‌قدم است
امام جمعه طبس هم در مراسم افتتاحیه این المپیاد صداقت در عمل و گفتار، از خودگذشتگی و خدمت بدون ریا به نیازمندان واقعی از ویژگی های بارز اعضای هلال‌احمر دانست و گفت: خراسان جنوبی همواره در معرض حواث غیر مترقبه و ناگوار قرار دارد و هلال‌احمر هم برای کمک‌رسانی همواره پیش‌قدم بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان مقدم در مراسم افتتاح دومین المپیاد امداد و نجات کشور با اشاره به این که حضرت زینب(س) الگو و اسوه همه ایثارگران و امدادگران جهان است، با تبریک ولادت این بانوی بزرگوار، اظهارکرد: عزت، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت ایران اسلامی به برکت خون شهداء و اندیشه امام راحل است.
وی طبس را شهری انقلابی خواند و با اشاره به زلزله سال ۵۷ این شهرستان، گفت: در این حادثه تلخ بسیاری از هموطنان آسیب دیدند، البته شهر طبس در طول تاریخ از عنایات الهی بهره‌مند شده که نمونه آن را پنجم اردیبهشت سال ۵۹، شاهد بودیم که امدادهای غیبی در صحرای طبس موجب فاش شدن جنایت‌های استکبار جهانی شد.
وی یادآور شد: در دو سال گذشته نیز یکی از پهبادهای آمریکا در صحرای طبس سرنگون شد.

2 دیدگاه دربارهٔ «آغاز رقابت ۶۰۰ بانوی امدادگر در دومین المپیاد امداد و نجات کشور;

  1. از این دست مسابقات و همایشهای سراسری در ماههایپایانی سال می تونه برای شناساندن شهر به هم وطنان کمک کنه و جذب توریست داخلی به همرا داشته باشه. مسئولین و برگزارکننده گان محترم دست مریزاد و خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =