مشمولان برای دریافت سهام عدالت اقدام کنند

خبرگزاری مهر: رئیس اداره اقتصاد و دارایی استان یزد گفت: افراد واجد شرایط برای دریافت سهام عدالت در استان یزد در اسرع وقت به تعاونی های سهام عدالت استان مراجعه کرده و پذیره نویسی را آغاز کنند.

مرادعلی میر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۴۰ هزار نفر در استان یزد برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده‌ اند که این تعداد نیمی از جمعیت استان یزد را تشکیل می دهند.

وی افزود: ۶۱۸ هزار و ۴۱۱ نفر از واجدان شرایط و مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، شناسایی و اقدامات لازم برای صدور برگ سهام آنها انجام شده است.

میر بیان داشت: حدود ۷۸ هزار نفر از واجدان شرایط باید برای ثبت ‌نام و دریافت برگ سهام عدالت خود به شرکت ‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در مرحله نخست واگذاری سهام عدالت، ۸۴ هزار و ۸۶۳ نفر شامل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بسیجیان فاقد شغل، ثبت ‌نام و برگ سهام خود را دریافت کردند و سود سهام این افراد طی دو مرحله پرداخت شد.

دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد یادآور شد: در مرحله دوم نیز ۱۴۲ هزار نفر از روستاییان استان یزد برای صدور برگ سهام شناسایی شدند که برگ سهام ۱۳۸ هزار و ۱۳۰ نفر آنها صادر و تحویل شد و سود سهام آنها در یک مرحله پرداخت شد.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد یادآور شد: در مرحله سوم واگذاری سهام عدالت نیز ۲۴۹ هزار و ۱۹۲ نفر از شاغلان و بازنشستگان دستگاه‌ های اجرایی استان یزد شناسایی شدند و حدود ۲۳۷ هزار نفر برای دریافت سهام به شرکت تعاونی سهام عدالت مراجعه و ثبت‌نام کردند و این افراد طی یک مرحله سود دریافت کرده‌ اند.

میر اظهار داشت: مرحله چهارم شامل ایثارگران و خانواده ‌های معظم شهداست که در این زمینه حدود ۲۴ هزار نفر معرفی شدند و ۲۲ هزار و ۶۸۱ نفر ثبت ‌نام شدند و برگ سهام آنها تحویل شد.

وی با بیان اینکه ۵۳۶ نفر از بیماران خاص استان یزد مشمول دریافت سهام هستند، تصریح کرد: تاکنون برگ سهام ۳۷۴ نفر آنها صادر شده است.

میر اضافه کرد: بیش از دو هزار نفر از خادمان مساجد، روزنامه ‌نگاران، زنان سرپرست خانوار و کارکنان ستادهای نمازجمعه و طلاب حوزه‌های علمیه مشمول دریافت سهام عدالت هستند که تاکنون برگ سهام هزار و ۸۶۳ نفر آنها صادر و تحویل شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: ۱۱۰ هزار نفر هم در قالب گروه ‌های عمومی و درخواست‌های مردمی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، مشمول دریافت سهام عدالت شدند که برگ سهام بیش از ۶۵ هزار نفر آنها صادر شده است.

میر ادامه داد: بیشترین تعداد دارندگان سهام عدالت استان یزد با ۲۵۵ هزار و ۴۰۳ نفر مربوط به شهرستان یزد است که تاکنون ۲۱۶ هزار و ۴۴۷ برگ سهام آنها صادر و تحویل شده است.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های طبس، تفت، اردکان و میبد به ترتیب در مرحله بعدی بیشترین تعداد مشمولان سهام عدالت استان یزد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =