کمک ۳۳ میلیون تومانی موسسه خیریه کوثر به نوعروسان

موسسه خیریه کوثر که توسط بانوان خیر طبسی اداره میشود تاکنون نزدیک به ۳۳ میلیون تومان درتامین جهیزیه نوعروسان ازمحل کمکهای مردم خیر طبسی هزینه کرده است.

خانم احمدی نیا مسئول موسسه خیریه کوثر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس گفت: موسسه خیریه کوثر در ۲۴ بهمن سال ۹۲ تاسیس شد و در حاضر فعالیت هایی از قبیل تهیه جهیزیه، کمک به بیماران سرطانی، کمک هزینه تحصیل فرزندان نیازمند، وام قرض الحسنه به افرادی که ازدواج میکنند و مشکلات مالی دارند.

احمدی نیا هدف از تشکیل موسسه خیریه را رفع مشکلات نیازمند دانست و گفت: این موسسه با هدف رفع مشکلات خانواده هایی که واقعا نیاز دارند و در جامعه به دلایلی نمیتوانند نیاز خود را مرتفع کنند.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این موسسه این است که زندگی ساده را ترویج دهیم و یک زوج بتوانند با آسایش و آرامش در کنار هم زندگی کنند.

وی در خصوص تهیه جهیزیه گفت: تا هم اکنون ۹ سری جهیزیه با هزینه ای بالغ بر ۳۳ میلیون تومان توسط این موسسه تهیه شده است.

وی اضافه کرد: هزینه اخرین جهیزیه اهدایی حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده که حداقل آن ۲ میلیون به بالا است که از طریق کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: هر سری جهیزیه شامل ۸ قلم لوازم ضروری است و کسانی که برای آنها جهیزیه تهیه شد راضی بودند و دعاگوی خیرین هستند.

احمدی نیا گفت: از خیرین محترم تقاضا دارم با هماهنگی موسسات خیریه به افراد کمک کنند زیرا در موسسات افراد نیازمند شناسایی شده و به طور منظم وسایل مورد نیاز تهیه میشود و هم اینکه با فروشندگان در ارتباط هستند و اقلام زیر قیمت می‌فروشند و با موسسات همکاری دارند.

احمدی نیا در پایان گفت: ما گوش به فرمان رهبر هستیم که بیشتر بر اقتصاد مقاومتی توصیه و تاکید دارند و ما تلاش میکنیم اجناس ایرانی تهیه کنیم که هم کمک به خود خانواده ها و هم کمک به کشور است.




شایان ذکر است روز گذشته جمعی از مسئولین از سرویس جهیزیه ای که توسط این موسسه برای اهدا به زوج طبسی تهیه شده بود دیدن کردند.
دراین دیدار مقدس زاده شهردار طبس جهت کمک برای فضا سازی فضای سبز موسسه کوثر قول مساعد داد.

3 دیدگاه دربارهٔ «کمک ۳۳ میلیون تومانی موسسه خیریه کوثر به نوعروسان;

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    خداوند یار و همراهتان ان شالله تا ظهور آقا امام زمان عج الله همیشه در کار خیر پیش قدم باشید
    در پناه حق

  2. با سلام
    من تلاش این موسسه را برای کمک به نبازمندان واقعی را ستایش می کنم و از خداوند متعال ارزوی موفقیت روز افزون مسئولان این موسسه را خواهانم.

  3. سلام، مسئولین شهرداری بهتر است به بازدیدهای گذشته خود هم از کوچه ها و فاهای نامناسب سایر موسسات خیریه شهرستان توجه کنند و بعد از آن قول همکاری مجدد دهند.
    به همکار محترم خانم احمدی نیا عرض خدا قوت و خسته نباشید دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =