شرکت بیش از ۲۰۰ نفر در جشنواره عکس کویر و زندگی

علاقه‌مندان به شرکت در اولین جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی می‌توانند تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، اولین جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری شامل طبیعت و مواهب خدادادی، فرهنگ و آداب و رسوم، بیان ابعاد مختلف زندگی انسان و زیبایی‌های آن در این گستره جغرافیایی برگزار می‌گردد.

عباس سنچولی سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی طبس گفت: علاقه‌مندان به شرکت در اولین جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی می‌توانند تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی طبس افزود: ارسال عکس از طریق وبگاه جشنواره به نشانی www.tabasphoto.ir و پست الکترونیکی aks.tabas@gmail.com امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا حداکثر ۱۰ عکس را به صورت تک‌ عکس به جشنواره ارسال کنند.

سنچولی اظهار داشت: آثار می‌تواند به صورت رنگی، سیاه و سفید، دیجیتال و ثبت آنالوگ ارسال شوند و آثاری که با دوربین‌های آنالوگ ثبت شده‌اند باید به صورت فایل اسکن شده ارسال شود.

مدیر اجرایی اولین جشنواره سراسری عکس کویر و زندگی یاد‌آور شد: تاکنون بیش از۲۰۰نفر ، از ۲۵ استان کشور دراین جشنواره شرکت نموده اند،که از این تعداد شرکت کننده ۷۲درصد مرد و ۲۸ درصد خانم می‌باشند واستان های تهران ،خراسان جنوبی ،اصفهان و خراسان رضوی بیشترین شرکت‌کننده را داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =