راه اندازی دو پایگاه موقت اورژانس در ایام تعطیلات نورزوی در شهرستان طبس

به منظور رفاه حال همشهریان گرامی و مسافرین عزیز مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان طبس با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی استان اقدام به راه اندازی دو پایگاه موقت در سطح شهرستان نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، به مناسبت تعطیلات ابتدای سال دو پایگاه موقت اورژانس در شهرستان طبس راه اندازی شد.

دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس با اعلام خبر فوق افزود: به منظور رفاه حال همشهریان گرامی و مسافرین عزیز مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان طبس با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی استان اقدام به راه اندازی دو پایگاه موقت در سطح شهرستان نمود.

وی افزود: با توجه به مسافت ۱۸۰ کیلومتری بین شهرهای طبس و خوروبیابانک و عدم وجود مرکز درمانی در این فاصله، شبکه بهداشت و درمان در ایام تعطیلات نوروز پایگاه اورژانس جاده‌ای در منطقه سه راه جعفران راه‌اندازی نمود.

دکتر سهیلی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دارالشفا خیریه حضرت ابوالفضل (ع) به جهت در اختیار قراردادن آمبولانس این مرکز افزود: با همکاری این مرکز درمانی کد دوم پایگاه اورژانس شهری طبس نیز راه‌اندازی گردید تا مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بتواند در زمان اعلام همزمان دو ماموریت به فوریت خود را به محل وقوع حادثه برساند.

وی در پایان ضمن آروزی سالی خوش توام با موفقیت برای کلیه هموطنان محترم، از همشهریان و مسافران عزیز درخواست نمود که از تماس‌های بی مورد با مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ خودداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =