تکمیل فیبرنوری و انتقال برج فرودگاه طبس پیگیری می‌شود

رئیس فرودگاه طبس گفت: دو پروژه مهم و زیرساختی فرودگاه همچنان پیگیری می‌شود تا طبق قول مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به زودی عملیات اجرایی آنها شروع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های کشور، امین‌اله صولتی رئیس فرودگاه طبس با اشاره به مشکلات پیش روی فرودگاه طبس، گفت: نداشتن روشنایی باند، نداشتن فضای مناسب برج مراقبت پرواز و عدم وجود فیبر نوری جهت تقویت انتقال دیتای رادار و خطوط ارتباطی از جمله این مشکلات به شمار می‌رود.

وی در ادامه درباره روشنایی باند فرودگاه طبس، افزود: مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی جلسات مختلفی را با وزیر راه و شهرسازی راجع به پروژه روشنایی باند فرودگاه طبس داشته اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: طی جلسه‌یی هم که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، قول‌هایی راجع به اجرای روشنایی باند فرودگاه داده شد که این موضوع هم نهایی نشده است.

صولتی با بیان اینکه طول باند فرودگاه ۳ کیلومتر و عرض آن ۴۵ متر است، اظهار داشت: مقرر شده این پروژه در دو فاز در مدت زمان دو سال انجام شود که برآورد اولیه برای آن نیز هفت تا هشت میلیارد تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: به منظور تامین اعتبار این پروژه امیدواریم استانداری پی‌گیری و حمایت‌های لازم را داشته باشد.

رئیس فرودگاه طبس گفت: مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی هم در خصوص فیبر نوری و خطوط ارتباطی فرودگاه و همچنین ایجاد فضای جدید برای برج مراقبت به دلیل فرسودگی سازه‌های برج و قدیمی بودن ساختمان، پیگیری لازم را دارد به‌طوری‌که وعده‌هایی درباره تامین اعتبار این پروژه‌ها شده که منتظر نتیجه نهایی آن هستیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «تکمیل فیبرنوری و انتقال برج فرودگاه طبس پیگیری می‌شود;

  1. آقای مهندس صولتی خداقوت_ واقعا جای تقدیر دارد که یکی از مسئولین طبس چنین پیگیر و پرتلاش است _می توان گفت که فرودگاه طبس در جایگاه خود از خیلی از فرودگاههای مراکز استان های کشور نیز امکانات و تجهیزات بیشتری دارد امید وارم تا پرواز ها بیشتر و فرودگاه طبس رونق بیشتری بگیرد انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =