وضع قیمت مرغ در طبس نابسامان است / مسئولان با درایت عمل کنند

وضع قیمت مرغ در طبس نابسامان است / مسئولان با درایت عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به وضعیت نامطلوب توزیع گوشت مرغ در شهرستان طبس، اظهار داشت: براساس گزارش‌های موثق دریافت شده، توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب در شهرستان طبس وضعیت مطلوبی ندارد، به طوری که به علت توزیع گوشت فقط در یک محل، صف‌های طولانی ایجاد و موجب زحمت و معطلی برای مردم شده است.

وی ادامه داد: فرمانداری طبس باید به وظیفه نظارتی خود در این زمینه عمل کند که البته اداره صنعت، معدن و تجارت طبس نیز درمورد این مشکل مسئولیت مستقیم دارد.

خطیب جمعه طبس خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان طرح‌های مختلف را با برنامه‌ریزی و درایت صحیح اجرا کنند تا موجب بروز تبعات سوء و ایجاد مشکل برای مردم نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل مجلس خبرگان رهبری به دستور حضرت امام خمینی(ره) و با رأی مردم، این مجلس را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره)، دشمنان به دنبال ایجاد مشکلاتی در کشور بودند و حتی در برخی دوستان انقلاب نیز درمورد جانشینی حضرت امام دلهره ایجاد شده بود، اما با تصمیم فوری و صحیح مجلس خبرگان رهبری در تعیین آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

امام جمعه طبس اضافه کرد: مقام معظم رهبری امروز پس از ۲۳ سال از رهبری انقلاب اسلامی، با تدبیر صحیح انقلاب را از همه مشکلات نجات داده‌اند که این از برکت ولایت فقیه است.

مهاجریان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی، یادآور شد: شورای نگهبان از جایگاهی والا و ارزشمند برخودار است که وظایف مهمی برعهده دارد.

وی نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه و تأیید مطابقت آن با قانون و شرع، تفسیر قانون اساسی، تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، و نظارت بر روند برگزاری انتخابات‌ها از جمله وظایف مهم شورای نگهبان معرفی کرد.

اشاره به برگزاری اجلاس زنان ۸۴ کشور دنیا در ایران و گرامیداشت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی از دیگر سخنان حجت‌الاسلام مهاجریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

حجت‌الاسلام قاسم اخلاقی‌فرد امام جمعه عشق‌آباد طبس، حیدر نوروزی معاون عمرانی استاندار یزد و غلامرضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در نماز جمعه این هفته طبس حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 19 =