همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان طبس برگزار شد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی، همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان طبس در روستای خرو برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی، همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان طبس با حضور اعضای شورای شهر و روستای شهرستان در روستای خرو برگزار گردید.

مهدی اخوان‌صفار سرپرست فرمانداری ویژه طبس در این همایش اظهار داشت: این فرصت را که مردم شما را به عنوان اعضای شورا، نماینده و امین خود انتخاب کرده‌اند، غنیمت بشمارید و در جهت انجام وظایفی که قانون و قانونگذار برای شما مشخص نموده گام بردارید.

وی افزود: مسئولیت شما بسیار خطیر است چرا که شما از طرف مردم به عنوان فردی مورد وثوق پل ارتباطی بین مردم و دولت هستید.

وی تصریح کرد: شهرستان طبس با توجه به پهنه و گستردگی و مناطق دورافتاده که از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق آن ۴۵۰ کیلومتر فاصله دارد، این مسئولیت شما را به عنوان منتخب این مردم سنگین‌تر میکند.

محمدحسین اخوان صفار ریاست شورای اسلامی شهر طبس نیز در این مراسم با بیان این که شوراها آماده کننده بستر اجرای قانون هستند گفت: در واقع شوراها بستر توسعه را با ایجاد زمینه آرامش در محیط زندگی خودشان برای مجریان دولت آماده می‌سازند.

وی بیان داشت: شوراها و دولت دو بازویی هستند که با هم تقابلی ندارند و بلکه همراه، همگام، همزبان و همدل برای عمران و توسعه کشور هستند.

ریاست شورای اسلامی شهر طبس در ادامه گزارشی از اقدامات، مصوبات و پیگیری‌های این شورا ارائه نمود.

در ادامه این همایش تعدادی از اعضای شورای بخش های شهرستان به بیان مشکلات در حوزه شهر و روستای خود پرداختند.

گزارش تصویری مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =