روابط عمومی‌ها مانند آیینه‌ای هستند که همه چیز را می‌بینند و منعکس می‌نمایند

امام جمعه طبس گفت: جایگاه پرمسئولیت و حساس روابط عمومی که در اصل دو مسئولیت دارند یکی توقعات مردم و مراجعین از ادارات و نهادها و دیگر بیان و انعکاس خدمات ادارات و نهادها به مردم، لذا می‌توان آن را به آیینه‌ای تشبیه نمود که همه چیز را می‌بیند و منعکس می‌نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اعضا و مسئولین ادارات و نهادهای طبس صبح امروز (۹۴/۲/۲۷) با امام جمعه طبس دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام مهاجریان‌مقدم با تبریک اعیاد ماه رجب و روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و نقش حساس آن توضیحاتی داد.

امام جمعه طبس تصریح کرد: جایگاه پرمسئولیت و حساس روابط عمومی که در اصل دو مسئولیت دارند یکی توقعات مردم و مراجعین از ادارات و نهادها و دیگر بیان و انعکاس خدمات ادارات و نهادها به مردم، لذا می‌توان آن را به آیینه‌ای تشبیه نمود که همه چیز را می‌بیند و منعکس می‌نماید.

وی به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص خدمتگذاری به مردم اشاراتی داشته و درباره وظایف مهم مسئولین روابط عمومی و نحوه برخورد مدیر با کارکنان و مردم، و جوابگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع توضیحاتی دادند.

حجت الاسلام مهاجریان‌مقدم گفت: مسئولان روابط عمومی کارها و خدمات انجام شده را برای مردم بازگو کنند تا نگویند این نظام برای مردم کاری انجام نداده است.

در پایان این دیدار گزارشی از فعالیت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها ارائه شد و چند نفر از حضار دیدگاه‌های خود را بیان داشتند.

عکس:

دیدار مسئولین روابط عمومی طبس با امام جمعهدیدار مسئولین روابط عمومی طبس با امام جمعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =