ولایت فقیه استمرار حکومت انبیا است

امام جمعه موقت طبس گفت: ولایت فقیه استمرار حکومت انبیا و نیابت از امام زمان است و این موجب مشروعیت الهی این حکومت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در هیأت ابوالفضلی(ع) طبس با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام مؤدب امام جمعه موقت طبس در این مراسم با توجه به مصادف شدن ارتحال امام با نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت به بیان تاثیر متقابل انقلاب اسلامی و مهدویت پرداخت.

وی بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی بر مساله مهدویت و فرهنگ انتظار تاثیر داشته و انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ انتظار است.

امام جمعه موقت طبس گفت: مهمترین پایگاه دشمنان اسلام در منطقه خاورمیانه توسط مردی که قدرت مادی ظاهری نداشت از دستشان خارج شد و امام دشمنان اسلام را با انقلاب اسلامی غافلگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه استمرار حکومت انبیا و نیابت از امام زمان می‌باشد، این موجب مشروعیت الهی این حکومت می‌شود، جاذبه امام و علما بازتابی از ستایش ائمه معصومین(ع) است.

وی بیان کرد: تقدس علما و جاذبه امام و رهبری یک جاذبه مادی نیست این جاذبه مهدویت است و نورانیت از مولا امام زمان است و حکمش حکم امام زمان و فریادش فریاد امام زمان و سکوتش سکوت امام زمان و امرش امر امام زمان و اطاعتش، اطاعت از امام زمان است.

وی تاکید کرد: اگر در دوران گذشته تعدادی فریاد میزدند که در عالم هیچ چیز تقدسی وجود ندارد برای اینست میخواهند هدایت‌گری را بگیرند و دشمن این را می‌فهمد که حکومت مهدویت است که امام زمان جان و روحشان است و نماینده امام زمان و ولایت فقیه هم روح و جانشان است و میخواهند تقدس را در اینجا از بین ببرد.

وی گفت: گسترش فرهنگ مهدویت موجب رشد و اعتلای انقلاب می‌شود چون زیرساخت‌های فکری انقلاب فرهنگ مهدویت است و موجب استحکام انقلاب اسلامی میشود و مسلمان بودن مردم را تضمین میکند هر چه در این زمینه تلاش کنیم کم است کما اینکه دشمنان به شدت تلاش میکنند که مردم غافل شوند و ولایت فقیه را رها کنند که هر چه میخواهند بکنند.

وی در پایان گفت: تجدید عهد خود را با بقیه الله الاعظم اعلام می‌داریم و با امام راحل تجدید عهد میکنیم و با پیروی قاطعانه از رهبر معظم انقلاب که در واقع جانشین بقیه الله میباشد خواهیم گفت در اطاعت از فرامین شما ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.

خبرنگار: نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =