اهدای۸۰واحد خون توسط طبسی ها در شبهای قدر

مدیرکل انتقال خون استان خراسان جنوبی گفت:در شب‌های قدر ۲ پایگاه اهدای خون در شهرستان‌های طبس و بیرجند فعالیت داشتند که از این میزان خون اهدا شده ۵۶۱ واحد خون مربوط به بیرجند و ۸۰ واحد هم مربوط به شهرستان طبس بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمدرضا عاملی اظهار داشت: در شب‌های قدر امسال ۶۴۱ واحد خون به ازای هر نفر در خراسان جنوبی اهدا شد.

وی افزود: در شب‌های قدر ۲ پایگاه اهدای خون در شهرستان‌های طبس و بیرجند فعالیت داشتند که از این میزان خون اهدا شده ۵۶۱ واحد خون مربوط به بیرجند و ۸۰ واحد هم مربوط به شهرستان طبس بوده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی در خصوص اهدای خون در هریک از شب‌های قدر تصریح کرد: در شب اول ۱۳۹ واحد در بیرجند و ۱۱ واحد در طبس و در دومین شب قدر که مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بود ۲۵۰ واحد خون در بیرجند و ۴۲ واحد هم در طبس اهدا شد.

عاملی بیان کرد: در شب سوم قدر که مصادف به شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بود ۱۷۲ واحد خون در شهرستان بیرجند و ۲۶ واحد خون در طبس به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به افزایش واحد خون اهدا شده نسبت به شب‌های قدر سال گذشته اظهار داشت: امسال ۱۱ درصد واحد خون بیشتری نسبت به سال ۹۳ در لیالی با برکت قدر اهدا شد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =