تمام راه‌های روستایی طبس تا پایان امسال بهسازی می‌شود

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: به زودی انجام عملیات آسفالت راه روستایی گشن به عنوان آخرین روستای جاده خاکی شهرستان تا پایان امسال آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، صادق کلانی از آغاز عملیات باند دوم جاده طبس یزد خبر داد و اظهار داشت: در یکسال گذشته بیشتر راه‌های روستایی شهرستان طبس آسفالت شده است.

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس همچنین ضمن تقدیر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی افزود: در کنار اجرای جاده جدید طبس بشرویه که تا هفته دولت بازگشایی می‌شود، عملیات احداث باند دوم محور طبس یزد از میدان دانشگاه آزاد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان آغاز می‌شود.

وی از پیگیری مجدانه نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در تامین ۶۰ هزار تن قیر حواله‌ای به منطقه تقدیر کرد و گفت: عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از مسیر فعلی طبس بشرویه انجام شده و این پروژه از کیلومتر ۵ تا ۲۵ توسط این اداره عملیات روکش آسفالت آن اجرا شد.

کلانی افزود: عملیات اجرایی آسفالت راه روستاهای زیارتی فشاه، زرگ و مزار امامزاده از میغان انجام شده و به زودی انجام عملیات آسفالت راه روستایی گشن به عنوان آخرین روستای جاده خاکی شهرستان تا پایان امسال آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه راه روستایی فهالنج به معادن پروده که پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین به موقع قیر تا هفته دولت به بهره برداری برسد در قالب تفاهم نامه مشترک تعاونی دهیاری‌ها با معاونت اداره کل و اداره راه و شهرسازی طبس به طول ۱۸ کیلومتر و با تامین قیر پروژه از محل قیر رایگان راه روستایی وزارت راه و شهرسازی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با انجام این پروژه بالغ بر یک هزار خانواده روستاهای منطقه فوق از نعمت آسفالت برخوردار و مسیر فوق به معادن را برای ساکنان منطقه حدود ۷۰ کیلومتر نزدیک‌تر می‌سازد.

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس افزود: با اختصاص حدود ۴۰۰ تن قیر توسط وزارت راه و شهرسازی آسفالت آنتنی‌های روستاهای محمدآباد صاحب کار، حسن آباد اعتماد، مشاع فغانی، دهنو توکلی، حیدریه، محمدآباد چاه کویر بخش دستگردان انجام  شده است.

وی از اجرای عملیات خط کشی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی در راه‌های حوزه استحفاظی طبس خبر داد و گفت: این عملیات در محورهای شهرستان در ۱۰۰ کیلومتر توسط پیمانکار انجام شد.

کلانی اظهار داشت: ۲۰ کیلومتر از راه روستای چاه مسافر بخش دستگردان شهرستان طبس با هزینه ۲ میلیارد تومان آسفالت شد و علاوه بر این، آسفالت ۲۰ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس بیان کرد: مسیر روستای چاه مسافر در مجموع ۶۳ کیلومتر طول دارد که ۲۳ کیلومتر دیگر آن ۳ سال پیش آسفالت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

7 دیدگاه دربارهٔ «تمام راه‌های روستایی طبس تا پایان امسال بهسازی می‌شود;

  1. آقای مهندس کلانی بابت حذف تعدادی ازآبنماهای جاده حلوان تقدیر وتشکر فراوان داریم وهرزمانی که ازآن مسیر عبور می کنیم دعا گوی شما هستیم خواهشا چند ت آابنمای دیگر آن هم راحذف نمایید چون درهنگام گذر ازآبنماها بایدسرعت ماشین را بسیار کم کرد که علاوه برداشتن هزینه استهلاک وقت زیادی هم می گیرد اجرکم عندا…

  2. اولا با سلام وخسته نباشید و تشکر از شما ثانیا شما که راه های روستایی را بهسازی میکنین بهتر نیست یه سری هم به کوچه پس کوچه های خود شهر بزنین. از اوضاع واحوال اوناهم باخبر بشین هم بد نیست ماکه فکرمیکنیم روستا که چه عرض کنم خدا وکیلی که الان بعضی از روستا ها از کوچه های ما بهتره وقتی با ماشین وارد کوچه میشیم به یاد کویر علی آباد میفتیم.دل وروده ی آدم در میاد با چاله چوله هاش

  3. با سلام خواهش میکنم جاده خاکی دلاکوک پاشنه دران که ۹کیلومتر است رو آسفالت کنید حدود ۴ کیلومتر آن هم چند سال پیش زیرسازی آن انجام شده است باورکنید ماشین های مان داغون شده است از این جاده خاکی…وکسی برای خرید محصولات کشاورزی مان به روستای ما سر نمیزند……مهندس کلانی عاجزانه ازتون خواهش کردیم…باتشکر حرف دل کشاورزان این دو روستا

  4. فعالیت های عمرانی فعلی در سطح روستاهای شهرمان در طول یک دهه فرزند ناخوانده شدن استان قبلی ، بینظیر و زایدالوصف است. درود بر استان خراسان جنوبی عزیز و دست مریزاد به مدیران کاردان و با همت اش.

  5. آقای کلانی عزیز خدا قوت
    لطفا برای روستاهای عشق آباد هم کاری کنید خیلی وضعیت راهاشون خرابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =