تقدیر از پیشکسوتان فوتبال طبس

تقدیر از پیشکسوتان فوتبال طبس

 به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در طبس، طی مراسمی از پیشکسوتان فوتبال و بازنشستگان اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس تقدیر شد.

در این مراسم که از سوی اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال طبس و باحضور جمعی از مسئولان محلی در سالن ورزشی شهید الهی طبس برگزار شد، از ۳۰ سال خدمت صادقانه آقایان قلی‌زاده، براتی و احمدزاده تقدیر و هدایایی به آنان اهداء شد.

در ادامه این مراسم به وسیله هیئت فوتبال طبس از پیشکسوتان این رشته ورزشی تجلیل شد.

همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان طبس از هشتم مرداد ماه سال جاری در محل خانه شطرنج این شهرستان آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این سری از مسابقات باحضور معاون اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت شطرنج طبس، مراسم قرعه‌کشی برگزار و مسابقات با حضور ۱۸ نفر بازیکن رسماً آغاز شد.

این مسابقات در ۵ دور و به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، جوایز نفرات برتر اهداء شد.

موسی سالکی با ۵ امتیاز، روح‌الله سالکی با ۴ امتیاز و محمد شایسته با ۴ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات شطرنج قهرمانی جام رمضان طبس را کسب کردند.

مهرایی و شکاری داوری این مسابقات را برعهده داشتند.

علاوه بر این در سری دیگری از مسابقات شطرنج باعنوان «سریع و برق آسا» که از ۳۱ تیر در محل خانه شطرنج مجموعه ورزشی آزادی طبس برگزار شد ۲۵ نفر شرکت کردند.

در مسابقات سریع این رشته که با شرکت ۱۳ نفر در ۵ دور و به روش سوئیسی برگزار شد، موسی سالکی با ۵ امتیاز، رضا مهرایی با ۴ امتیاز و روح‌الله سالکی با ۳ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات برق‌آسای این رشته که با شرکت ۱۲ نفر در ۵ دور و به روش سوئیسی برگزار شد، رضا مهرایی با ۴.۵ امتیاز، موسی سالکی با ۴ امتیاز و روح‌الله سالکی با ۳.۵ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

جواد شکاری داوری این مسابقات را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =