شرکت ۳۰۰ دانش‌آموز طبسی در کلاس‌های کمیته امداد

شرکت 300 دانش‌آموز طبسی در کلاس‌های کمیته امداد

احمد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: در اوقات فراغت تابستان سال جاری تعداد ۲۹۶ نفر در مقاطع دبستان، راهنمایی و متوسطه و در دو گروه خواهران و برادران در دوره های آموزشی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تمامی این دوره‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود، ادامه داد: حدود ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی جزو خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و ۲۵ درصد بقیه از سایر اقشار بودند.

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس بیان کرد: عنوان‌های دوره‌های برگزار شده شامل روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم، زبان انگلیسی، رایانه، ورزش، نقاشی، مهارت‌های زندگی، کتابخوانی، مبانی دینی و اعتقادی و احکام، نقاشی روی شیشه، خیاطی، تابلوسازی سه بعدی، روبان‌دوزی، برق ساختمان و… است که در پایان پس از برگزاری آزمون به شرکت‌کنندگان برخی دوره‌ها گواهی‌نامه گذراندن دوره و همچنین هدایای ارزشمندی اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از برگزاری دوره‌های آموزشی، غنی‌سازی اوقات فراغت، تقویت و آموزش اصول اعتقادی و مذهبی با محوریت کلام وحی، ایجاد نشاط در راستای حضور موفق در جامعه، و خودباوری و فراهم کردن زمینه اعتماد به نفس و شکوفایی توانایی دانش‌آموزان تحت حمایت است.

رفیعی یادآور شد: تمامی دوره‌های آموزشی این کمیته به وسیله کانون فرهنگی تربیتی حضرت امام مهدی(عج) وابسته به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =