مسئولین با افرادی که وارد کشور می‌شوند با صلابت و قدرت برخورد کنند

امام جمعه طبس گفت: بنا نیست دروازه کشور بسته شود از کشورهای مختلف وارد کشور میشوند و انعقاد قرار داد انجام میدهند، مسئولین ما باید بیشتر مراقبت کنند که این افراد که به کشور می‌آیند خیلی روی خوش نشان ندهند و با صلابت و قدرت برخورد کنند که عملا آنها بفهمند ایران امروز غیر از ایران پیش از انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام مهاجریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه عفاف و حجاب برای زن سراسر همه خوبی‌ها و خیرات است، گفت: یکی از چیزهایی که زمینه گناه را در جامعه فراهم میکند بد حجابی و بی حجابی و بی حیایی زن‌ها و دخترها است.

خطیب نماز جمعه طبس با تاکید به اهمیت شرکت در نماز جمعه گفت: امام علی علیه السلام میفرمایند اگر ده نماز عید قربان از من ترک شود بهتر از آن است که یک جمعه در نماز جمعه شرکت نکنم.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله فضل الله نوری از رهبران مشروطه مشروعه گفت: آیت الله فضل الله نوری در آن زمان متوجه شدند که مشروطه‌خواهان قصد دارند این نهضت را به طرف آنچه آمریکا و استکبار میخواهند ببرند و ایشان در مقابل آنها ایستاند و گفتتند مردم ما مشروطه مشروعه میخواهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکایی‌ها که از روز اولی که بوجود آمده دستش به خون مظلومان و محرومین آلوده است و بمب شیمیایی کرارا استفاده کرده و در عین حال میگوید ما پشتیبان حقوق بشر هستیم و میخواهیم ایران بمب اتم تولید نکند، بارها در اسلام گفته شده ایران از نظر فقهی که دنبال صلاح های کشتار جمعی نیست.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران در چند روز گذشته گفت: عده‌ای در داخل با سفر وی به ایران مخالف و عده‌ای موافق بودند و حتی در برگشت در فرودگاه عده‌ای از مخالفین به فرودگاه مهرآباد رفتند تا اعتراض و تعرض کنند اما با برنامه‌ریزی نیروهای سپاه از طریقی به هواپیما رسید که تعرضی به وی نشود.

وی گفت : بنا نیست دروازه کشور بسته شود از کشورهای مختلف وارد کشور میشوند و انعقاد قرار داد انجام میدهند، مسئولین ما باید بیشتر مراقبت کنند که این افراد که به کشور می‌آیند خیلی روی خوش نشان ندهند و با صلابت و قدرت برخورد کنند که عملا آنها بفهمند ایران امروز غیر از ایران پیش از انقلاب است.

وی با اشاره به سفر امام جمعه موقت تهران به طبس با تشکر از سفر ایشان گفت: از همه مردم شهرستان که در مراسمات، شرکت گسترده کردند تشکر میکنم.

امام جمعه طبس در پایان به مناسبت‌های وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، شهادت آیت الله فضل الله نوری از رهبران مشروطه مشروعه، سالروز نبرد حضرت علی علیه السلام با عمر بن عبدود در جنگ خندق و احزاب و روز ورزش پهلوانی، سالروز برگزاری اولین دوره انتخابات خبرگان رهبری، روز بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا، سالروز شهادت امیر خلبان عباس بابایی و سفر وزیر امور خارجه فرانسه اشاره کرد.

خبرنگار: نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 4 =