روستاهای با بیش از ۳۰ خانوار تا پایان امسال به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: روستاهای با بیش از ۳۰ خانوار تا پایان امسال به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت و در خصوص روستاهای از ۲۰ تا ۳۰ خانوار نیز در سال آینده اقدام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مشکلات حوزه ارتباطات و فناری اطلاعات بررسی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام پوشش تقریبی کامل تلفن همراه در راه های شریانی گفت: پوشش راههای روستایی در اولویت سال ۱۳۹۴ نیست ولی در روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار این موضوع پیگیری خواهد شد.

علی دلگیر افزود: روستاهای با بیش از ۳۰ خانوار تا پایان امسال به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت و در خصوص روستاهای از ۲۰ تا ۳۰ خانوار نیز در سال آینده اقدام خواهد شد.

دلگیر در خصوص رفع مشکل آنتن دهی در روستاهای بالاتر از صد خانوار مثل اسفندیار، مرغوب و نایبند قول مساعد داد و در خصوص روستای خسروآباد که از تجهیزات جی اس ام استفاده می کند گفت: به دلیل تداخل با امواج تلفن همراه تجهیزات فعلی باید تعویض شود.

رفع مشکل قطعی اینترنت در دفاتر پست بانک، لزوم بروز رسانی تجهیزات و سیستم های دفاتر ICT، شناسایی نقاط فاقد پوشش تلفن همراه، تعمیر ساختمان پست طبس و دیهوک، نصب bts  سیار در روستای امامزاده علی، اتصال فرودگاه طبس به شبکه فیبر نوری، تهیه لیست نقاط خاص شامل معادن و روستاها برای برقراری اتصال به اینترنت، برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس از طریق اینترنت با استان دیگر موضوعات مطرح شده و مصوبات جلسه بررسی مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات و فناری اطلاعات بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =