بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طبس کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس خراسان جنوبی در ۳ مرحله عملیات جداگانه موفق به کشف یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال کالای قاچاق شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محسن جلالیان اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس در ۳ مرحله عملیات جداگانه هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه سواری ۴۰۵ و سمند را متوقف و بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها هزار و ۸۸۰ ثوب انواع البسه و پوشاک، ۸۱۶ عدد نوشابه انرژی زا، ۲۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار، هزار و ۶۸۲ عدد لوازم آرایشی و تعداد ۱۱۰ دستگاه گوشی موبایل اپل کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۴ متهم دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان خراسان جنوبی نیز از کشف ۶۰ رأس احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: تیم گشت فرماندهی انتظامی بخش مرزی “گزیک” هنگام کنترل خودروهای عبوری در دشت “بنی گلورده” به یک دستگاه کامیون سفید رنگ مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

محمد هوشنگی افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۶۰ رأس گوسفند قاچاق که به صورت غیر مجاز حمل می‌شد کشف شد و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به اداره دامپزشکی و مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس نیز از کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق در شهرستان فردوس خبر داد و بیان کرد: ساعت ۷ صبح روز گذشته مأموران پاسگاه باغستان فردوس هنگام گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

اسماعیل واعظی گفت: با بررسی بار و مدارک راننده در بازرسی از خودرو ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران فاقد مجوز حمل کشف شد و کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را ۵۴ میلیون ریال برآورد کردند که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی و اعزام شد.

منبع:تسنیم

3 دیدگاه دربارهٔ «بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طبس کشف شد;

  1. خدا بیامرزه یزد عزیز فقط خوبی های طبس رومیگفت حالا بیرجند فقط از قاچاق مواد وموادمخدر ودزدی میگه خدا یا چه بلایی سر مردم طبس داری میاری
    خدا خودت ختم به خیر کن

  2. دوست عزیز شهر شما پیش از هین نیز محور ترانزیتی و بعضا” انون خفته قاچاق بود شما و امثال شما دچار خودبرتربینی توهمی و رفتار هاله قدسی خیالی برای شهرتان بودید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =