طرح میدان ذغالسنگ طبس اجرا می‌شود/ تفرجگاه نهرین طبس بهسازی می‌شود

نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های در دست اقدام رفاهی، خدماتی طبس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های در دست اقدام رفاهی، خدماتی طبس بازدید کرد.

دکتر عبدالله‌زاده در حاشیه بازدید از تفرجگاه حاشیه نهرین طبس گفت: شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره راه و شهرسازی باید در این منطقه ورود کرده و با سرمایه‌گذاری در جوار آب، این موهبت الهی موجب رفاه همشهریان را فراهم نمایند.

وی در تخصیص اعتبار جهت بهسازی این طرح قول مساعد داد و گفت: در فاز اول طرح، آسفالت این مکان تفریحی و استقرار چند آلاچیق و نیز روشنایی آن توسط اداره راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت توزیع برق طبس انجام شد و ان‌شالله در آینده نزدیک شاهد اجرای فضای سبز مناسب، آماده سازی نوار داخلی تفرجگاه و نیز تامین امکانات رفاهی و بهداشتی آن خواهیم بود.

میدان زغالسنگ طبس نیز که در ورودی این شهر از سمت بشرویه قرار دارد از دیگر موارد بازدید نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی بود که پیام بخشی طوسی، شهردار طبس در حاشیه این بازدید گفت: این میدان که سال‌هاست مورد انتظار بودجه مانده است با درایت و رایزنی دکتر عبداله زاده از محل دو درصد سهم فروش معادن و همکاری شرکت زغالسنگ پروده و نیز اعتبارات جاری شهرستان به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفت.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان این بازدید با حضور در دفتر کار پیام بخشی طوسی ضمن بررسی طرح میدان ذغالسنگ، انتصاب وی را به عنوان شهردار طبس تبریک گفت.

3 دیدگاه دربارهٔ «طرح میدان ذغالسنگ طبس اجرا می‌شود/ تفرجگاه نهرین طبس بهسازی می‌شود;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سیزده =