افتتاح دو مرکز درمانی در هفته دولت/ بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس افتتاح می شود

افتتاح دو مرکز درمانی در هفته دولت/ بیمارستان 100 تختخوابی طبس افتتاح می شود

خبرگزاری مهر: رییس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس از افتتاح ۲ پروژه عمرانی در بخش سلامت اعم از افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی تپه طاق و خانه بهداشت پده بید در هفته دولت جاری خبرداد.

جواد سهیلی در گفتگو با  خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی تپه طاق با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و افتتاح خانه بهداشت پده بید با تخصیص اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و از مهمترین پروژه های افتتاحی هفته دولت بوده است.

وی در ادامه افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی زنوغان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال را از اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته در شهرستان طبس دانست.

سهیلی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مرکز درمانی و بیمارستانی شهید مصطفی خمینی این شهرستان تصریح کرد: خرید تجهیزات پزشکی ۳۰ARM جهت تجهیز اتاق عمل بیمارستان متبوع با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال، خرید دستگاه به منظور تجهیز آزمایشگاه بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال، تعویض سیستم مونیتورینگ بخش CCU و دستگاه الکترو شوک با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته در حوزه بیمارستان شهرستان طبس است.

سهیلی همچنین از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به منظور تعمیر و تجهیزات خانه های بهداشت  و مراکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان در یک سال گذشته خبرداد.

افتتاح بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس تا یک سال آینده

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس در پایان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی بیمارستان یکصد تختخوابی در حال احداث شهرستان طبس خبرداد و افزود: هم اکنون در حال تجهیز امکانات و تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی این بیمارستان هستیم تا این مرکز درمانی تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =