آگهی جذب و آموزش نیرو در مشاغل ریلی

شرکت کیمیا ریل به نمایندگی از شرکت‌های خصوصی ارائه کننده خدمات در مشاغل ریلی نیرو جذب میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، شرکت کیمیا ریل به نمایندگی از شرکت های خصوصی ارائه کننده خدمات در مشاغل ریلی در نظر دارد به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین متقاضیان مرد واجد شرایط برای بکارگیری در مشاغل لکوموتیورانی، متصدی ترافیک و سوزنبانی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی- تخصصی، مصاحبه روانشناختی و معاینات پزشکی، تعدادی را انتخاب و پس ازطی دوره های آموزشی لازم جذب نمایند.

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می­باشند، می­توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۹۴/۰۶/۱۴ تا تاریخ ۹۴/۰۶/۲۵ به آدرس اینترنتی www.karasa.irمراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در این آزمون اولویت جذب و بکارگیری با داوطلبان بومی است. لذا متقاضیان باید سعی کنند تا منطقه مورد تقاضای خود را بر اساس شرایط بومی، طبق جدول انتخاب نمایند.

شایان ذکر است در جدول شماره ۳ در منطقه شرق نام طبس در این جدول آمده است.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

6 دیدگاه دربارهٔ «آگهی جذب و آموزش نیرو در مشاغل ریلی;

  1. آگهی استخدام دادن عجییییب
    ۱در این متن سطح کاردانی و کارشناسی رو در یک ردیف قرار دان یعنی اون نفری با زحمت لیسانس گرفته با اون نفری که کاردانی رو در ۲ سال گرفته یکی شدن.۲با احتساب مدت قانونی اخذ مدرک لیسانس و تاخیر در برگزاری آزمون های استخدامی عملا رده سنی اولویت دار که در حال اتمام شرط سنی می باشند بیکار از دوره شرایط سنی خارج میشن و کسانی هنوز مهلت بازار کار دارن به کار گمارده میشن.۳چرا اولویت تاهل در نظر گرفته نشده است.۴آیا نمره چشم مستخدمین تا ابد ۱۰ دهم می ماند یا اینکه عینک لازم میشن؟.۵در نظام عدالت گستر جمهوری اسلامی خدمت مقدس سربازی در قسمت شرط سنی به حساب نیامده مطمئنا آن کسی که ۲۴ ماه به نظام و مردمش خالصانه خدمت کرده با کسی که معاف غیر پزشکی شده و یا مدت کمتری سرباز میهن عزیزمان بوده باید تفاوت داشته باشد.۶رد شدن قد بالای ۱۹۰ یعنی چه؟و در مقابل اون در نظر نگرفتن شرط معدل یعنی چه؟ .۷آیا از سوی وزارت کار بر اینگونه استخدام نظارتی می شود؟
    پس این آگهی دندون تیز کردن برای ۴۰ هزار تومان هر یک از متقاضیان و افزایش تعداد متقاضی بیشتر نیست.باز هم کار رو دادن بخش خصوصی ….

  2. منم با طوبسی موافقم شانس خودتون رو امتحان کنید پارتی بازی زیاده اما خیلی جاها اینطوری نیست و فک میکنم راه آهن از اون ازموناست که که خیلی میتونیم بدون پارتی و با مهارت قبول بشیم

  3. اینا درست اما بهتره واقع نگر باشیم همیشه همه آزمونا شبیه هم نیستن حالا اگه شرایط ندارینو مهارت و سوادش ندارین بهتره که غر نزنیم
    خیلیلا از طریق همین آزمونا رفتن سرکار من خودم جویای کارم اما شرایط این آزمون رو ندارم ولی الکی هم حرف نمیزنم

  4. چه فایده داره این استخدامی ها وقتی که تمام نیروها یا سفارش شده ی آقای فلان هستند یا از سوی فلان نهاد و ارگان معرفی می شن و یا آشناشون توی راه آهن هست و امثال اینها. باز میخوان یه پولی جمع کنن و جیب جوونای مردم رو بزنن. نگو که از قبل لیست اسامی واسه شون ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =