رشد ۵ درصدی تن کیلومتر بار ناخالص در اداره کل راه آهن شرق

مدیرکل راه آهن شرق گفت: در پنج ماهه اول امسال تن‌کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از از رشد پنج درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمد ابراهیم اقبالی، مدیرکل راه آهن شرق اظهار داشت: در پنج ماهه اول امسال تن‌کیلومتر بار ناخالص حمل شده در این منطقه دو میلیارد و ۵۹۸میلیون و ۲۴ هزار و ۱۸۰ تن‌کیلومتر بوده است که نسبت مدت مشابه سال گذشته که معادل دو میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۲۱۰ تن‌کیلومتر بوده، از رشد پنج درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: در پنج ماه سپری شده از سال جاری یک میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۶۰۰ تن‌کیلومتر بار خالص در این ناحیه حمل شده است که نسبت به پنج ماهه سال ۱۳۹۳ که معادل یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۵۵۵ تن‌کیلومتر بوده، چهار درصد رشد دارد.

مدیرکل راه آهن شرق افزود: در پنج ماهه امسال تعداد ۶۳۱ هزار و ۴۴۰ نفر در این منطقه جابجا شده‌اند که روزانه به صورت میانگین بالغ بر ۴۰۷۳ مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۰۴ هزار و ۱۲۰ نفر بوده است، از رشد پنج درصدی برخوردار است.

لازم به ذکر است: اداره کل راه آهن شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر بزرگترین منطقه ریلی کشور است که با قدمت کم توانسته است در بین مناطق ۱۹ گانه ریلی کشور رتبه سوم بارگیری را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =