ثبت افتخاری دیگر در کارنامه کاراته شهرستان طبس

کسب ۱۶ مدال، ره آورد کاراته کاهای سبک کیوکوشین طبس از مسابقات قهرمانی شرق کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،- حسین قدیمی- تیم ۱۷ نفره اعزامی به مسابقات کاراته کیوکوشین قهرمانی شرق کشور با افتخار موفق به کسب ۱۶ مقام از این دوره از مسابقات شد.

شهرستان قائن استان خراسان جنوبی میزبان حضور بیش از ۲۰۰ نفر کاراته کا از استانهای خراسان جنوبی، شمالی،رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد و خوزستان بود که در حضور ریاست سازمان کیوکوشین کاراته ساکاموتو ایران و خاورمیانه در محل سالن ورزشی آزادی این شهر با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات تیم خراسان جنوبی با درخشش ورزشکاران طبس مقام اول و استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز جایگاههای دوم و سوم تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اسامی مدال آوران طبس در ردهبزرگسالان،شیهان ولی اخوان قربانی (مقام اول) – مجید رحمانپور (مقام دوم) – جمال بانوی، مهدی رحیمی، علی علیزاده(مقام سوم) شدند.

ایمان بام نشین، رضا معصومی و وحید بیدمشکی (مقام دوم) – رضا علیزاده و امید نظریان (مقام سوم) در رده جوانان این مسابقات را کسب کردند.

دربخش نونهالان روح الله قوسیان (مقام اول) – عرفان شجاعی و سجاد اتلاقی (مقام دوم) – محمد حسین صبوحی گلکار و سجاد سالاری (مقام سوم) این رده بندی شدند.

فهیمه غلامزاده نیز در رده سنی نونهالان بانوان موفق به کسب عنوان قهرمانی در رشته کاتا این دوره از مسابقات شد.

کاراته کاران طبس

5 دیدگاه دربارهٔ «ثبت افتخاری دیگر در کارنامه کاراته شهرستان طبس;

  1. تبریک فراوان به بچه های ورزشی به امید مدال آوری در عرصه های کشوری و بین المللی و خدا قوت به اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس بخاطر حمایت و تقویت از ورزش دوستان

  2. عرض سلام وتبریک خدمت جناب شیهان ولی اخوان قربانی. تبریک به این عزیز که موجب افتخار و سربلندی این مرز و بوم واین شهرستان می باشند، برای ایشان سلامتی و شادابی ، سربلندی، توفیق روز افزون و کسب موفقیتهای دیگر را آرزومندیم. از طرف بچه های مسجد الرسول (بلوار شهید رجایی)

  3. سلام . واقعا همت ورزشکاران بی ادعای طبس ستودنیست و قابل تقدیر. تلاش شیهان اخوان و غلامزاده و همچنین حمایت آقای مردانی رئیس هیات کاراته از این رشته ورزشی مدال آور باید مورد تجلیل قرار بگیرن. در جایی که متاسفانه مسئولان فقط واسه تبلیغات حضورشون به عرصه ورزش پا میذارن و دردی از روی دوش ورزشکاران و هیاتها بر نمیدارن این کوشش دوستان باعث افتخار جامعه ورزش هست. بابت این انتقادی که گفتم نمونه های زیادی وجود داره که این گفته من را تایید می کنه.
    باز هم به نیابت از اداره ورزش و جوانان از تلاش این دوستان تشکر و عناوین کسب شده را به ورزشکاران و مربیان تبریک عرض می نمائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پنج =