امروز ما در جایگاهی هستیم که دشمنان مجبور شدند بر سر میز مذاکره بنشینند

مهدی مزگی نژاد: امروزه ما در جایگاهی هستیم که دشمنان مجبور شدند بر سر میز مذاکره بنشینند، دشمنان ما در هشت سال دفاع مقدس یک بار کارت زرد گرفته‌اند و اگر بار دیگر بیایند کارت قرمز را از ما خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در اولین مراسم از مراسمات هفته دفاع مقدس به نام آبروی کوچه ، افتخار محله پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر روستای دهنو فاطمه برات طبس سرهنگ صادق احمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروزه امنیت، آرامش و عزت ما در جهان مرهون فداکاری‌های شهدا است و خون شهدا برای ما حماسه آفرین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: این بیداری اسلامی که در جهان شکل گرفته است از شهدا است و امروزه بعد خارجی این فداکاری‌ها مهمتر از بعد داخلی آن است و شهدا برای ما بهترین راهنما در زندگی هستند.

در ادامه مهدی مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن در ابتدای انقلاب فکر می‌کرد که بعد از چند صباحی انقلاب اسلامی مانند دیگر انقلاب‌ها شکست خواهد خورد اما غافل از این که خداوند پشتیبان ماست و ما را در قضایای مختلف یاری می کند از جمله حادثه طوفان شن صحرای طبس، چه کسی غیر از خداوند در شب تاریک درصحرای طبس جلو دشمن را گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروزه ملت‌ها ما را پذیرفته‌اند و این نتیجه عملکرد ما بر اساس دین اسلام بوده است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه ما در جایگاهی هستیم که دشمنان مجبور شده‌اند بر سر میز مذاکره بنشینند، چون هر کاری کرده‌اند به نتیجه نرسیدند از جمله ترور دانشمندان، عملیات‌های انتحاری، ۸ سال دفاع مقدس و دشمنان ما در هشت سال دفاع مقدس یک بار کارت زرد گرفته‌اند و اگر بار دیگر بیایند کارت قرمز را از ما خواهند گرفت.

وی افزود: تمام شهدا دو وصیت مشترک داشته اند: اول انقلاب اسلامی را تنها نگذارید و دوم رهبری و ولایت فقیه را یاری کنید، شهدا وظیفه خود را انجام دادند و ما هم باید به دنبال وظیفه خود در شرایط حال باشیم.

مزگی نژاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفت:امروزه ما باید به دنبال سه چیز باشیم :یکی بصیرت ،دوم شناخت دشمن و سوم مقاومت و چه توافق امضا بشود، چه نشود ما از دوستان خود و مظلومین دردنیا حمایت و در مقابل استکبار مقاومت خواهیم کرد.

مسئول سابق سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: امروزه دشمن به فکر عوض کردن عقاید و باورهای ماست، به فکر از بین بردن ولایت و محو کردن عقیده و باور امام حسین (ع) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =