یک فوق تخصص کلیه رییس هیات فوتبال یزد شد!

یک فوق تخصص کلیه رییس هیات فوتبال یزد شد!

ایسنا:  اعضاء مجمع هیات فوتبال استان یزد دکتر “رسولزادگان” از پزشکان برجسته استان و پیشکسوت فوتبال را برای عهده‌داری پست ریاست این هیات ورزشی انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان یزد امروز (شنبه) با حضور کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و اسدی مسئول امور استان‌های فدراسیون و سایر اعضاء در سالن اجتماعات آسیا ویژن هیات فوتبال استان واقع در مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد.

دکتر “محمد حسین رسولزادگان” تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیات فوتبال استان یزد در این مجمع انتخاباتی موفق به کسب ۱۶ رای موافق از مجموع ۲۵ رای شد و برای مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد. در این مرحله انتخابات همچنین پنج رای مخالف و چهار رای باطله دریافت شد.

دکتر رسولزادگان از پزشکان برجسته استان و فوق تخصص کلیه و پیوند کلیه است که در سوابق ورزشی خود عضویت در تیمهای فوتبال منتخب نوجوانان – جوانان، آموزشگاه‌ها، بزرگسالان، دانشگاه‌های پزشکی کشور و همچنین منتخب پیشکسوتان استان را دارد.

در ادامه‌ی این مجمع انتخاباتی اعضاء هیات رییسه جدید فوتبال استان نیز با رای‌گیری انتخاب شدند که بر همین اساس، “احمد نارگونی” به عنوان نائب رییس اول و “فخری ضیایی” به عنوان نایب رییس امور بانوان، “محمد نجف زاده” رییس هیات فوتبال طبس به عنوان نماینده هیات‌های شهرستانی و “محمدحسین میرحسینی” به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها برگزیده و معرفی شدند.

همچنین “جلیل مکانیک” به عنوان خزانه دار و “محمدرضا مطیعی” به عنوان بازرس هیات فوتبال استان معرفی شدند.

“محمدرضا حق‌شناس” سرپرست سابق هیات فوتبال استان در این نشست علت عدم حضور “محمد مهدی فرهنگ دوست” رییس سابق این هیات ورزشی در مجمع را کسالت عنوان کرد و افزود: هیات در مدت چهار سال گذشته با تامل و تعامل به تکلیف خود عمل کرد و برای رفع تکلیف و خوشامدی افراد فعالیت نکرد لذا در پایان دوره‌ی خود وجدانمان راضی است.

وی اهم اقدامات هیات گذشته را تقویت زیرساخت‌ها، ایجاد انسجام و وحدت و همدلی در جامعه هدف، توسعه کمی و کیفی فوتبال از جمله با اجرای طرح آسیا ویژن، ساماندهی باشگاهها و … ذکر کرد و گفت: اکنون بسترهای رشد فوتبال استان اعم از سخت افزاری و نرم افزاری مهیاست و امیدواریم از آنها برای ارتقاء و شکوفایی فوتبال استان بهره گرفته شود.

حق‌شناس از رییس فدراسیون فوتبال نیز چند درخواست داشت و اظهار کرد: باید در فوتبال عالمانه عمل شود و از سنتی فکر کردن و سنتی عمل کردن پرهیز کرد و برای این اقدام مهندسی ورزش فوتبال ایجاد شود.

وی ادامه داد: باید از خودباختگی در فوتبال پرهیز کرد و خودباور باشیم چرا که هر کجا به خود اتکاء کردیم، موفق بوده‌ایم.

سرپرست سابق هیات فوتبال استان همچنین خواستار تعریف ارتباط فوتبال با سایر عرصه‌ها و حوزه‌ها شد و گفت: برنامه‌های راهبردی فوتبال باید براساس این تعاریف اجرا و عملی شود.

در بخش‌هایی از این نشست عملکرد چهار سال گذشته فوتبال استان در کلیپ‌هایی برای حاضران به نمایش درآمد.

“امیرهاشمیه”‌ دبیر هیات فوتبال استان یزد و دبیر این مجمع انتخاباتی نیز در این نشست رسماً از فعالیت ۴۰ ساله‌ی خود در ورزش و فوتبال، خداحافظی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =