توزیع ۲۰۰ کیلوگرم گوشت در عید سعید قربان با مشارکت خیرین

سیدحسن ارغوانی گفت: در عید سعید قربان سال جاری ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی، عقیقه و نذری و کمک‌های نقدی به منظور خرید گوشت قربانی برای توزیع بین ایتام، معلولان و خانواده‌های نیازمند مشارکت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سیدحسن ارغوانی اظهار کرد: کمک‌رسانی به افراد تحت پوشش نیازمند یکی از اصلی‌ترین اهداف مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) است و به همین دلیل به یاری و کمک‌رسانی خیران توانسته‌ایم قسمتی از مشکلات جامعه هدف را مرتفع کنیم.

وی یکی از وظایف مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس را جمع‌آوری گوشت و کمک به مددجویان حمایتی و توانبخشی دانست و ادامه داد: به یاری و همت خداوند منان و مهر و موهبت خیران هر ساله گوشت قربانی و نذری جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس تصریح کرد: در عید سعید قربان سال جاری ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی، عقیقه و نذری و کمک‌های نقدی به منظور خرید گوشت قربانی برای توزیع بین ایتام، معلولان و خانواده‌های نیازمند مشارکت شد.

ارغوانی افزود: دعاهای مخصوص قربانی و عقیقه در مفاتیح الجنان هست و براساس آیات و روایات این سنت‌ها توسط این مؤسسه خیریه انجام می گیرد و همچنین استخوان‌های گوسفندان عقیقه نیز در کیسه های سفید به نام “متقال” در خاک دفن می شود تا به بهترین نحو عقیقه انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: پرداخت مستمری ماهانه، کمک هزینه نگهداری توانبخشی، ازدواج، احداث مسکن، تسهیلات اشتغال، امکانات فنی، ارتوپدی و وسایل توانبخشی از جمله خدماتی است که معلولان و مددجویان تحت پوشش دریافت می‌کنند.

ارغوانی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان گفت: همانطور که تاکنون هم‌بخش مهمی از اعتبارات ما از محل مشارکت‌های مردمی و به دست خیران و مسئولان شهرستان تامین شده است نیاز به همکاری در آینده نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =