تلاش می کنیم تا در موضوع موسسه میزان حقی از مردم ضایع نشود

دادستان کل کشور گفت: تمام پیگیری و تلاش دوستان ما در دادستانی و دولت این است که در موضوع موسسه میران حقی از مردم ضایع نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از شبستان،آیت الله سید ابراهیم رئیسی در خصوص آخرین وضعیت پرونده موسسه میران اظهار داشت: کمیته ای در دولت تعیین شده با مسئولیت وزیر کشور که جلسات بسیار فشرده برای پیگیری این مهم داشته و دارند.

وی گفت: اقداماتی در شورای پول و اعتبار با حضور رئیس بانک مرکزی گرفته شده و همه در تلاش هستند که هر چه زودتر با آنچه که تصویب کردند، بانک صادرات بتواند با تملک کردن مالکیت آن پاسخگوی مردم باشد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: کسی که در این موضوع هیچ تقصیری ندارد مردم هستند که نباید آسیب ببینند و این نگرانی مردم را باید با همه وجود درک کرد و تلاش بشود که هرچه زودتر این نگرانی رفع شود.

یادآور می شود، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت (۵ مهر) در خصوص این مشکل نشستی با رئیس مجلس شورای اسلامی داشت.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی گفت: شورای پول و اعتبار اخیرا جلسه‌ای داشت که در آن مصوب کرد؛ بانک صادرات در جهت حل مشکل مؤسسه میزان ورود پیدا کند و تمام بدهی‌های این مؤسسه را به مردم پرداخت کند تا کار مردم راه بیافتد.

وی افزود: همچنین قرار شد بانک صادرات، اموال و املاک مؤسسه میزان را بگیرد و اگر افرادی نیز به این مؤسسه بدهکار هستند و از آن، وام گرفته‌اند، بانک صادرات عهده دار شد تا بدهی‌ها را بگیرد.

حجت الاسلام عبادی بابیان ‌اینکه در حال حاضر بانک صادرات این مصوبه شورای پول و اعتبار را پذیرفته است، گفت: مهم‌ترین مرحله در حل مشکل مؤسسه میزان و پرداخت سپرده‌ها به مردم است و در حال حاضر از لحاظ قانونی مشکل آن حل شده است.

وی تصریح کرد: از وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس بانک صادرات درخواست داریم تا در اجرای این مصوبه مهم و حیاتی، سریع عمل کنند تا هرچه زودتر، مردم به پولشان برسند.

2 دیدگاه دربارهٔ «تلاش می کنیم تا در موضوع موسسه میزان حقی از مردم ضایع نشود;

  1. آقای دکتر عبدالله زاده چرا به عنوان نماینده ۴شهرستان پیگیری واقدامی برای اعاده حقوق سپرده گزاران طبسی در موسسه میزان به عمل نمی آورید.ازشماهم به عنوان نماینده مردم ونیز باتوجه به حضوردر کمیسیون مهم برنامه وبودجه انتظاربیشتری داریم.چراکه فقط دراخبار پیگیریهای نماینده های شهرهای دیگررامی شنویم.چراسایتهای طبسی برخلاف سایتهای بقیه شهرستانهابه این موضوع مهم نمی پردازند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =