کسب ۶ مدال رنگارنگ بانوان کاراته‌کا طبسی در رقابت‌های قهرمانی کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس گفت: در مسابقات قهرمانی کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین ماتسوئی کشور بانوان کاراته‌کای طبسی ۶ مدال رنگارنگ را به گردن آویختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس،ایرج توتونچی اظهار داشت: تیم ۱۱ نفره بانوان کاراته‌کا شهرستان که به نمایندگی از استان خراسان جنوبی در مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین ماتسوئی کشور حضور داشت، با دست پر برگشت.

وی افزود: در این رقابت‎ها بیش از ۱۷۰ بانوی کاراته‌کا از سراسر کشور در همدان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس تصریح کرد: در بخش کاتا مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین ماتسوئی کشور الهام رحیمی، مهدیه ابراهیمی، ملیحه حسن‌زاده و ندا فهرستی در اوزان مختلف با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستادند.

توتونچی یادآور شد: در بخش کمیته این ماراتن ملی نیز فرزانه اکبری و مهدیه ابراهیمی با کسب مقام سوم توانستند مدال برنز مسابقات را به گردن آویزند.

وی خاطرنشان کرد: اکرم ایلخانی به عنوان بهترین مربی کاراته‌کا استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی در مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین ماتسوئی کشور معرفی و تجلیل شد.

 

دیدگاهی در “کسب ۶ مدال رنگارنگ بانوان کاراته‌کا طبسی در رقابت‌های قهرمانی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =