برگزیدگان پنجمین سوگواره عکس عاشورایی طبس معرفی شدند

با برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره عکس عاشورایی طبس و اعلام اسامی افراد برگزیده، این سوگواره به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، ساعتی پیش پنجمین سوگواره عکس عاشورایی طبس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مرتضی امین الرعایایی از تهران، محمد آهنگر از اهواز، محمد عمارلو از نیشابور به ترتیب مقام اول، دوم وسوم پنجمین سوگواره عکس عاشورایی طبس را در بخش دوربین عکاسی کسب نمودند و آثار محمد نظری، مینا مرادیان و حمیدرضا بازرگانی از زنجان دراین بخش شایسته تقدیر اعلام شد.

همچنین سعید ذوالفقاری، حامد غلامی، سحر سابقی هر سه از طبس به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را در بخش دوربین تلفن همراه را از آن خود نمودند و آثار محمد جواد محمد‌زاده، حمیدرضا احمد‌زاده از طبس و روح الله لکزایی از گرگان در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

آثار نیلوفر محمودیان و روح الله لکزایی نیز به ترتیب در دو بخش دوربین عکاسی و دوربین تلفن همراه از طریق نظرسنجی در پایگاه خبری اینترنتی هودر و از نگاه مردم به عنوان اثر برتر تقدیر شد.

گفتنی است: از برگزیدگان پنجمین سوگواره عکس عاشورایی طبس با اهداء تندیس سوگواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم همچنین سید حمید حقی، دبیر هنری سوگواره توضیحاتی را درباره هنر عکاسی گفت و به تحلیل عکس های برگزیده پنجمین سوگواره عکس عاشورایی طبس پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =