اعزام ۸۰ نفر از اعضای مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) به اردوی زیارتی مشهد مقدس

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس از برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس دانش آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) وابسته به این نهاد در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس از برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس دانش آموزان مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) وابسته به این نهاد در شهرستان طبس خبر داد.

احمد رفیعی با بیان این خبر افزود: در راستای اجرا و تداوم فعالیتهای فرهنگی تعداد ۸۰نفر از دانش آموزان مجتمع که در برنامه‌های اوقات فراغت حضور فعال داشتند با هدف تشویق و ارتقاء روحیه معنوی و استفاده از فضای معنوی بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: اردوهای زیارتی و تشرف به اماکن مقدس به ویژه زیارت قبور ائمه اطهار علیهم السلام، اثرات عمیق معنوی خاصی در روح و روان انسان به خصوص نوجوانان و جوانان ایجاد می کند و رفتار و شخصیت او را تحت الشعاع قرار می‌دهد، این اردوها ایمان و معنویت و همچنین امنیت روانی را در قلب او استوار می کند، امید است این اردوهای زیارتی بتواند نقش بسزایی در رشد و تعالی افراد ایجاد کند.

احمد رفیعی خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی با کمک خیرین و جذب مشارکت‌های مردمی از آغاز سال تا کنون زمینه اعزام ۳۲۰نفر از مددجویان تحت حمایت را فراهم نموده که جهت این اردوها مبلغ ۴۳۱،۴۵۰،۰۰۰ ریال هزینه گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سه =