کمک ۱۸۰ میلیون ریالی خیران طبسی به جشن عاطفه‌ها/ برپایی ۱۰۰ پایگاه در طبس

کمک 180 میلیون ریالی خیران طبسی به جشن عاطفه‌ها/ برپایی 100 پایگاه در طبس

طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد طبس گفت: مردم خیر و نیکوکار طبس در سال گذشته بیش از ۱۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ احمد رفیعی در نخستین جلسه ستاد برگزاری جشن عاطفه ها در شهرستان طبس اظهار داشت: از این میزان کمک جمع آوری شده در جشن عاطفه ها بیش از ۱۲۰ میلیون ریال هدایای دانش آموزان خیر این شهرستان و بقیه کمک های مردمی بوده است.

وی همچنین با تبریک دهه کرامت بیان داشت: جشن عاطفه های امسال با شعار “دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری در فرهنگ رضوی” برگزار می شود.

رفیعی با بیان اینکه برای جشن عاطفه های امسال ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در مدارس و سطح شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد: خیران و دانش آموزان طبسی در این جشن پرشورتر از گذشته حضور یابند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس نیز در این نشست اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ نوع دوستی و انفاق در جامعه را در بین دانش آموزان ترویج دهیم.

غلامحسین طاهری عنوان کرد: آموزش و پرورش طبس آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر جشن عاطفه ها در شهرستان طبس است.

جشن عاطفه های امسال پنجم و ششم مهرماه در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =