برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «بسیج؛ دست قدرت خداست» در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سرهنگ صادق احمدی در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و هفته بسیج اظهار داشت: امسال شعار محوری بسیج «بسیج دست قدرت خدا» است.

سرهنگ صادق احمدی روز شمار هفته بسیج را به ترتیب از ۲۹ آبان‌ماه، تا پنجم آذرماه سال جاری، را به ترتیب؛ «بسیج؛ ولایت و انتظار»، «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی»، «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، خودباوری و جهاد علمی»، «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی»، «بسیج وحدت و بیداری اسلامی» و «بسیج، ایثار و شهادت» معرفی کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته بسیج نیز ۳ عنوان برنامه اجرا خواهد شد گفت: دیدار فرماندهان و نظامیان و بسیجیان و مسئولین ادارات با امام جمعه، همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و نمایشگاه زنان و کودکان شهید دنیای اسلام که افتتاح آن فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در هیأت رزمندگان اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به یادواره شهید الله دادی و ۱۰ شهید روستای شیرآباد گفت: این یادواره کار بزرگ و ارزشمندی بود که انجام شد و این‌هاست که مردم را در خط نظام نگه می‌دارد که بابت پوشش خبری و همراهی رسانه ها تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد شهرستان بسیجی هستند افزود: هزار حلقه صالحین در سطح اقشار و با محور اعتقادی و تربیتی در طبس وجود دارد.

فرمانده ناحیه سپاه طبس به بهره‌برداری از ۱۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌ها در بخش‌های کوچک و زودبازده بوده و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات صرف سرمایه‌گذاری در ایجاد این کارگاه‌ها شده است.

سرهنگ صادق احمدی از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان طبس با عنوان «حماسه حضور» خبر داد و افزود: این همایش هشت و ۳۰  دقیقه روز پنج‌شنبه همزمان در گلزار شهدای طبس، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می‌شود.

وی همچنین به افتتاح هفت پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهر طبس اشاره کرد و گفت: برای افتتاح هرکدام از این پایگاه‌ها حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی همچنین با بیان اینکه پایگاه های محوری ما پایگاه های محلات هستند گفت: تعداد ۹۰ پایگاه محلات در سطح شهر طبس،۱۳۰ واحد دانش آموزی، ۵ پایگاه دانشجویی و حدود ۳۵ پایگاه بسیج ادارات و کارگری و فرهنگیان داریم.

وی گفت: بیش از ۲۰ برنامه شاخص و محوری و ۲۰۰ ریزبرنامه برای اجرا در طول هفته بسیج در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است.

تصاویر:

2 دیدگاه دربارهٔ «برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «بسیج؛ دست قدرت خداست» در طبس;

  1. آنچه مردم به آن می نگرند خروجی این برنامه ها و عمل مسئولین است بسیار ارزنده خواهد بود منویات اخیر رهبر معظم را آویزه گوش قرار داده و به جای دادن آمار کمی به کیفیت برنامه ها توجه کنیم ” دو صد گفته چون نیم کردار نیست”

  2. جناب سرهنگ بیایید ۲ یا۳ برنامه خوب و محوری در هفته بسیج بگذارید وضمنا عملکرد بسیج را نیز درهفته بسیج بنمایش گذاشته تا مردم بدونندکه بسیج درتمام عرصه ها بویژه سازندگی، اشتغالزایی ، اقتصاد مقاومتی ، فرهنگی فعالیت های قابل توجهی دارد.
    یا اینک بنظر می رسد برنامه های بسیج را اگر درقالب همه عرصه های موجود منجمله فرهنگی – اجتماعی – سیاسی – نظامی- هنری – سازندگی – اشتغالزایی برنامه ریزی کنیم وبه مردم نشان بدهیم حتما مردم بیش از پیش مساعدت خواهد کرد استقبال خواهند نمود.
    از طرفی بسیج این ظرفیت را دارد که به همه عرصه ها وارد شود و غالبا هم موفق عمل می کندپس بهتر است مسولین امر از این فرصت (غیرقابل برگشت) نهایت استفاده را ببرند. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =