اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان طبس مشخص شدند

با دعوت از ۳۰ نفر معتمد منتخب و برگزاری انتخابات داخلی، ۸ نفر اعضای اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان طبس مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس،معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در ابتدای این جلسه طی سخنانی انتخابات ۷ اسفند ماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دارای اهمیت و حساسیت زیادی دانست و افزود: در شرایط حساس فعلی حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم و پرشور پشتوانه مهمی برای کشور و نظام خواهد بود و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

مهدی اخوان صفار افزود: انتخاب اعضای هیئت اجرایی با معرفی ۳۰ نفر معتمد محلی توسط هیئت اداری (شامل فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس ثبت احوال) و برگزاری انتخابات داخلی از بین این ۳۰ نفر صورت می گیرد و ممکن است هیئت های اجرایی دو انتخابات پیش رو با هم ادغام شود ولی هنوز دستورالعملی در این خصوص ابلاغ نشده است به همین دلیل هیئت اجرایی فعلی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب می شوند.
 در ادامه جلسه و پس از ارائه توضیحات توسط رئیس هیئت نظارت بر انتخابات، رأی گیری از بین ۲۶ نفر معتمد حاضر در جلسه انجام شد و به ترتیب تعداد آراء مأخوذه ۸ نفر عضو اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.
شایان ذکر است ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذر ماه و ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه سال جاری به مدت ۷ روز آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =