نعمتی که چهار سال است مهمان خانه‌های مردم طبسی شده

سال ۸۹ کلنگ پروژه گازرسانی و لوله گذاری در طبس به زمین زده شد و مردم همه به کمک پیمانکار لوله گذاری رفتند و نوعی اشتغال فصلی نیز برای جوانان شهرمان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، چند سالی می‌شود که این نعمت مهمان خانه‌ طبسی‌ها شده و آن از برکات انقلاب و نظام اسلامی است زیرا بعد از انقلاب شبکه های عظیم توزیع گاز تمام کشور را بهره مند کرده است.

سال ۸۹ کلنگ پروژه گازرسانی و لوله گذاری در طبس به زمین زده شد و مردم همه به کمک پیمانکار لوله گذاری رفتند و نوعی اشتغال فصلی نیز برای جوانان شهرمان فراهم شد.

شرکت های لوله کشی گاز در منازل، خیلی زود در طبس گسترش پیدا کردند و به سرعت کار لوله گذاری طی کمتر از یکسال به پایان رسید.

مهندسین و متخصصین علمک های گاز را نصب کردند و تمام منازل را از نظر ایمنی بررسی کرده و گازرسانی به منازل آغاز شد.

شهرستان طبس دارای سه بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک به مرکزیت طبس، عشق آباد و دیهوک است.

برای بررسی پروژه انتقال گاز به این سه بخش دکتر عبداله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در این خصوص توضیحاتی را به خبرنگار پایگاه خبری طبس ارائه می‌دهد.

دکتر عبداله‌زاده در خصوص گازرسانی به طبس گفت: پروژه گازرسانی به شهر طبس به طور کامل صورت گرفته که با هزینه بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال انجام شده است و پروژه گازرسانی به دیهوک عملیات طراحی شبکه و خط لوله آن آغاز شده است.

نماینده مردم طبس افزود: پروژه گازرسانی به عشق آباد به طول ۳۳ کیلومتر لوله گذاری در محدوده شهری و اعتباری بالغ به ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اتمام برسد و تلاش بر این است که برای زمستان گاز به خانه ها برسد.

وی در خصوص پروژه گازرسانی به روستاهای طبس گفت: در حال حاضر ۱۳ روستای شهرستان طبس تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

وی افزود: این سیزده روستا شامل دشتغران و عنایتیه، محمد آباد، رحمت آباد، شیر آباد، همت آباد، جمز، الله آباد، خسرو آباد، جنت آباد، دولت آباد و دهنو فاطمه برات و جوریز می‌شود.

نماینده طبس از شروع گازرسانی به ۷ روستای دیگر به نام های دهشور، جوخواه، مهدی آباد، تشکانان، بهشت آباد، احمدیه و کردآباد خبر داد و گفت علاوه بر این، چهار روستای کریت، ابراهیم آباد، فهالنج و اصفهک عملیات نقشه برداری آن صورت گرفته است.

همدلی بین مسئولین یکی از مؤلفه‌های بزرگ و مطمئن‌ترین راه پاسخگویی به محبت مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان است و آنچه که بیش از پیش می‌درخشد و نمایان است وحدت است این عنصری که ستون و بدنه هر پیشرفتی است.
/۱۰۱/

3 دیدگاه دربارهٔ «نعمتی که چهار سال است مهمان خانه‌های مردم طبسی شده;

  1. بهتره زود قضاوت نکنیم، ایشون هنوز هم نماینده هستند و موظف به پاسخ هستند و همچنین به راحتی به دیگران تهمت نزنیم.
    همه مسولان دست به دست هم دادند و این طرح ملی رو اجرا میکنن.

  2. سلام – برای نشان دادن بیطرفی ، دراین گزارش بهتر بود مشخص میکردین گاز رسانی در زمان نماینده فبلی شروع شده است.
    در گزارش فعلی خواننده به نیمه مطلب نرسیده توجیه می شود که نگاه جانبدارانه باید داشته باشد . رسالت قلم و رسانه را به یاد داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =