فاز اول هتل نارنجستان طبس افتتاح شد

فاز اول هتل نارنجستان طبس افتتاح شدطبس نیوزبه نقل از خبرگزاری مهر: همزمان با هفته گردشگری، فاز اول هتل نارنجستان طبس افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گردشگری با حضور جمعی از مسئولان شهرستان طبس و استان یزد، فاز اول هتل نارنجستان طبس مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در مراسم افتتاح این هتل اظهار داشت: ساخت مجموعه تفریحی و گردشگری نارنجستان طبس در زمینی به مساحت سه هکتار از سال ۸۸ با پیش بینی اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

محمد یارمند ادامه داد: این مجموعه که در دو فاز قابل بهره برداری است، در فاز اول بالغ بر ۱۰میلیارد ریال هزینه داشته که شش میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بنگاه های زود بازده و بقیه آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.

وی افزود: فاز اول این مجموعه شامل محوطه سازی و واحدهای اقامتی است و پیش بینی می شود فاز دوم آن که شامل رستوران، پارک، فضای سبز و … است، تا اواخر سال ۹۲ به بهره برداری برسد.

یارمند تاکید کرد: تاکنون بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی برای زیر ساخت این مجموعه پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =